استقبال در مقایسه با سال 88 بیشتر است/ با ادامه این روند مشارکت استان تهران به 70 درصد خواهد رسید
استقبال در مقایسه با سال 88 بیشتر است/ با ادامه این روند مشارکت استان تهران به 70 درصد خواهد رسید

شهریاریها : رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت استقبال تا این لحظه در مقایسه با سال 88 بیشتر است و اگر همین طور ادامه داشته باشد استقبال در استان تهران به 70 درصد خواهد رسید.  به گزارش شهریاریها و به نقل از مهر، براتلو، رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: در بازدیدی که از شهرستانهای […]

13910114000181_PhotoAشهریاریها : رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت استقبال تا این لحظه در مقایسه با سال 88 بیشتر است و اگر همین طور ادامه داشته باشد استقبال در استان تهران به 70 درصد خواهد رسید.

 به گزارش شهریاریها و به نقل از مهر، براتلو، رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: در بازدیدی که از شهرستانهای شمیرانات، رباط کریم، بهارستان و اسلامشهر داشتیم حماسه مدنظر رهبری در حال شکل گیری است.

وی افزود: استقبال مردم تا این لحظه در مقایسه با سال 88 بسیار بیشتر است، اگر همین طور استقبال ادامه پیدا کند ما مشارکت 70 درصدی در استان تهران خواهیم داشت.

وی همچنین درباره تعرفه های توزیع شده ادامه داد: تا 2 ساعت قبل 2 میلیون و نیم برگ تعرفه توزیع شده است و در کل استان تهران نیز درخواست برای تمدید زمان اعلام شده که حاکی از این است که باید زمان انتخابات را تمدید کنیم.

براتلو تاکید کرد: از وزارت کشور درخواست کریم که زمان انتخابات در تهران برای مدت 2 ساعت تمدید شود.