استان تهران و البرز در محدودیت سفرهای بین شهری یکپارچه دیده میشود
استان تهران و البرز در محدودیت سفرهای بین شهری یکپارچه دیده میشود
تهران- استاندار تهران گفت:استان تهران و البرز در محدودیت سفرهای بین شهری یکپارچه دیده می شود.

به گزارش شهریاریها ،انوشیروان محسنی بند پی در حاشیه جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونای استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فرمانداران استان تهران برای تعطیلات عید فطر مجاز به صدور مجوز تردد نیستند و استان تهران و البرز در محدودیت سفرهای بین شهری یکپارچه دیده می‌شود.

وی گفت: با توجه به اینکه ما چهارشنبه و شنبه فعالیت اداری داریم بنابراین محدودیت سفرهای بین شهری در تهران نمی‌تواند عملیاتی شود و بیشتر با ید سعی کنیم منع تردد و محدودیت بین استانی را اجرایی کنیم و از طریق راهور این موضوع بوسیله صدا و سیما تبیین خواهد شد.

محسنی بندپی افزود: هنوز در شرایط شکننده کرونایی در استان تهران قرار داریم و این شرایط به شدت ناپایدار است و در مرحله واکسیناسیون نیازمند هم افزایی دستگاه‌ها هستیم و فرمانداران ظرف ۴۸ ساعت باید ظرفیت‌های شهرستانی برای واکسیناسیون هستند.

وی با بیان اینکه برای انجام واکسیناسیون نیازمند ظرفیت با فضای باز هستیم عنوان داشت: از ظرفیت مجموعه ایران مال برای واکسیناسیون شهروندان تهرانی استفاده می‌کنیم و د ر این خصوص نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها در این زمینه هستیم.

استاندار تهران با اشاره به اینکه نیوری واکسیناسیون و فضای مورد نیارز امکانات زیادی می‌طلبد به طوری که در این استان ۱۸۰ هزار نفر جمعیت بالای ۸۰ سال و حدود ۱۸۵ هزار نفر جمعیت بین ۷۵ تا ۸۰ سال داریم و یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر بالای ۶۰ سال هستند که باید واکسینه شوند و اولویت با این گروه‌ها است، گفت: عادی سازی می‌تواند شرایط غیر قابل مدیریتی را ایجاد کند و درخواست این بود که همه اصناف و مشاغلی که مجاز به فعالیت شدند پروتکل‌ها را رعایت کنند.