استان تهران میزبان برنامه های هفته گردشگری
استان تهران میزبان برنامه های هفته گردشگری

شهرستان شهریار : «پرهام جانفشان» گفت: برنامه های هفته گردشگری (۵ الی ۱۲ مهر ) با توجه به شعار سال که با محوریت آموزش و مهارت از سوی معاونت گردشگری کشور  پایه گذاری شده است در دو بخش جامعه عام شامل تمام شهروندان و جامعه خاص فعالین و دانشجویان صنعت گردشگری  در استان تهران برگزار […]

شهرستان شهریار : «پرهام جانفشان» گفت: برنامه های هفته گردشگری (۵ الی ۱۲ مهر ) با توجه به شعار سال که با محوریت آموزش و مهارت از سوی معاونت گردشگری کشور  پایه گذاری شده است در دو بخش جامعه عام شامل تمام شهروندان و جامعه خاص فعالین و دانشجویان صنعت گردشگری  در استان تهران برگزار می شود.

 

مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران با بیان اینکه برنامه های هفته گردشگری در سال ۹۸ با مشارکت و همکاری اصناف و اتحادیه های گردشگری برنامه ریزی و برگزار خواهد شد، افزود: بیش از ۳۰ برنامه در قالب نشست و کارگاه آموزشی، نمایشگاه صنایع دستی، تورهای تهرانگردی و شهرستان گردی در سطح استان تهران بر گزار می شود.

 

جانفشان گفت: از  6 الی ۱۰ مهرماه هر روز سه کارگاه و نشست  آموزشی به صورت حضوری و مجازی با مشارکت انجمن موسسات گردشگری برای علاقه مندان برگزار می شود.

 

مدیر کل میراث فرهنگی تهران افزود: تورهای شهرستان گردی در شهرستان های ری، ورامین، شهریار، قرچک، ملارد و پاکدشت برای علاقه مندان برگزار می شود، همچنین تور پیاده روی فعالین صنعت گردشگری در بافت تاریخی تهران قدیم نیز با مشارکت انجمن صنفی راهنمایان و دفاتر خدمات گردشگری روز جمعه ۵ مهرماه برگزار خواهد شد.

 

وی خاطر نشان کرد: به منظور توجه حداکثری به رشد  اقتصاد هنر در توسعه گردشگری پایدار نیز نمایشگاه های صنایع دستی در شهر تهران و شهرستان های استان با تخفیف ۱۵ درصدی در عرضه آثار هنری بر گزار می شود.

 

جانفشان گفت: تخفیف ۱۵ درصدی در مراکز اقامتی و پذیرایی منتخب نیز از تاریخ ۵ الی ۱۲ مهر به میهمانان تهران عرضه می شود.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران افزود: برگزاری کارگاه آموزشی در موزه فرش با مشارکت انجمن موسسات و مراکز آموزش گردشگری، گپ و گفت با چهره های موفق در صنعت گردشگری در  محل انجمن موسسات و مراکز آموزش گردشگری، دوره آموزش مجازی با مشارکت  انجمن موسسات و مراکز آموزش گردشگری، برگزاری کارگاه آموزشی ” باک پر سفر کنیم ” با محوریت ترویج یک سفر ایمن و لذت بخش ساعت ۱۵ الی ۱۷ در محل موزه پمپ بنزین در خیابان سعدی و پیاده روی فعالین صنعت گردشگری ساعت ۸:۳۰ صبح از خانه تاریخی مهربان از برنامه های هفته گردشگری است.

 

وی یادآور شد: علاقه مندان برای اطلاع و شرکت  در تورهای تهرانگردی و شهرستان گردی در استان تهران با ارسال واژه هفته گردشگری به سامانه ۵۰۰۰۵۴۲۰۲۰ می توانند از برنامه های این هفته مطلع شوند.