استاندار تهران: ۶ کلانتری جدید در غرب تهران در حال ساخت است
استاندار تهران: ۶ کلانتری جدید در غرب تهران در حال ساخت است
شهریاریها - استاندار تهران در آیین معارفه فرماندار ویژه شهرستان شهریار گفت: ۶ کلانتری جدید در غرب استان در حال ساخت است.

به گزارش شهریاریها ،جلسه شورای اداری شهرستان شهریار و آیین معارفه فرماندار ویژه شهرستان همزمان با اولین روز از هفته دولت با حضور محسن منصوری استاندار تهران در سالن جلسات فرمانداری ویژه شهریار عصر امروز برگزار شد.

محسن منصوری استاندار تهران با بیان اینکه از عمق جان برای رفع نیازها و مشکلات مردم تلاش می‌کنیم، اظهار کرد: با بیش از ۱۴ میلیون نفر جمعیت تهران و ۲ میلیون نفر جمعیت اتباع و تردد بیش از ۱ میلیون نفری در پایتخت روبرو هستیم.

وی گفت: معتقدیم استان تهران پیشتاز رفتار خدمتی است که در کل کشور ضریب می‌خورد و معادله تهران با سایر استان‌ها متفاوت است و باید پاک و با برکت کار کرد.

استاندار تهران افزود: دولت شهید رجایی و شهید باهنر کوتاه بود اما صادقانه، موثر و تاریخ ساز شد که نشان از دولت با اخلاص، مومنانه، با بصیرت و بدور از تشریفات است.

وی با اشاره به اینکه غرب استان تهران ظرفیت‌های فوق العاده‌ای دارد و باید نگاه ویژه داشت، افزود: دولت طی یکسال گره‌های بسیاری باز کرد که یکی از آنها ارتقا شهرستان شهریار به فرمانداری ویژه بود.

منصوری با اشاره به اینکه در فرآیند فرماندار ویژه شدن شهرستان‌های ورامین و شهریار پیگیری‌های بسیاری انجام شد، گفت: حدود ۲۵ هزار میلیارد تومان پروژه در هفته دولت در حال افتتاح بوده که برخی از آنها گره‌های چندساله‌ای بوده و شکوفایی بزرگی در صنعت و دولت ایجاد خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: ملارد، شهریار و قدس با هم آمیخته‌اند و ۶ کلانتری جدید در غرب استان تهران در حال ساخت است و در حوزه سلامت پیگیر جدی پروژه بیمارستان امام خمینی (ره) هستیم چراکه سلامت مردم اهمیت بسیار دارد.

استاندار تهران با بیان اینکه فرایند خدمت در کشور به‌صورت فزاینده رشد کرده و در سطح استان با شتاب اقداماتی انجام می‌شود، گفت: در خدمت به مردم ایستاده‌ایم و هیچ تعارفی با مسوولین نداریم و ارتقا فرمانداری ویژه شهرستان شهریار هدیه دولت سیزدهم به مردم شهرستان است.

در پایان حکم فرماندار ویژه به شفیع زاده فرماندار شهریار که از سوی وزیر کشور صادر شده بود برای مدت ۴ سال اهدا شد.