استاندار تهران: دولت‌های نهم و دهم آبادانی روستاها را در اولویت کار خود قرار دادند
استاندار تهران: دولت‌های نهم و دهم آبادانی روستاها را در اولویت کار خود قرار دادند

شهریاریها : مرتضی تمدن در همایش شوراهای اسلامی و دهیاری‌های استان تهران که صبح امروز در سالن شیخ صدوق شهرستان ری برگزار شد با اشاره به نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم بارها به پیامبر اسلام (ص) فرموده که ما به تو امدادهای غیبی می‌رسانیم. استاندار تهران ادامه داد: ما […]

تمدنشهریاریها : مرتضی تمدن در همایش شوراهای اسلامی و دهیاری‌های استان تهران که صبح امروز در سالن شیخ صدوق شهرستان ری برگزار شد با اشاره به نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم بارها به پیامبر اسلام (ص) فرموده که ما به تو امدادهای غیبی می‌رسانیم.

استاندار تهران ادامه داد: ما نیز در برابر تحریم‌های اقتصادی، تحریم‌ها و دیگر نقشه‌های شوم دشمنان این امدادهای الهی را با تمام وجودمان لمس کرده‌ایم و بار دیگر از خداوند می‌خواهیم که ما را در میدان 24 خرداد نیز یاری کند تا فرد اصلح را انتخاب کنیم.

وی در ادامه سخنان خود با تقدیر از احمدی‌نژاد عنوان کرد: خداوند به این فرد اجر و پاداش بدهد چرا که از همان اول دوران ریاست جمهوری خود برای شوراهای اسلامی و به‌ویژه روستاها برنامه‌ریزی صحیح انجام داد و نتیجه آن همان چیزی است که شما امروز مشاهده می‌کنید.

تمدن اضافه کرد: بارزترین برنامه رئیس جمهور پرداخت یارانه‌های نقدی به مردم است که بار بزرگی را از دوش مردم برداشت و از کاندیداهای فعلی ریاست جمهوری هم که می‌پرسی می‌گویند چرا یارانه را قطع کنیم و این نشان از موفق بودن این طرح دارد.

استاندار تهران در ارتباط با پیشرفت و آبادانی حیرت‌آور روستاها در دولت نهم و دهم بیان داشت: امروزه روستاها با چهار و یا هشت سال پیش خود قابل مقایسه نیستند و هنگامی که آبادانی، عمرانی، زیرساخت‌ها و موارد دیگر را در روستاها مشاهده می‌کنیم متوجه این تغییرات و برنامه ریزی صحیح دولت می‌شویم.

تمدن با اشاره به اینکه دشمن درصدد شکست دادن جمهوری اسلامی ایران است یادآور شد: غربی‌ها به زعم خودشان فلج کننده‌ترین تحریم‌ها را بر ضد ملت ایران به کار گرفته‌ و قصد ادامه دادن آنها را نیز دارند اما ما همچنان مقاومت می‌کنیم و زیر بار زور و ظلم نمی‌رویم.

استاندار تهران با اشاره به مفید بودن مسکن‌های مهر ابراز داشت: دولت احمدی نژاد بیش از چهار میلیون مسکن مهر را تحویل مردم عزیز کشورمان داد که من وقتی کلید بعضی از این خانه‌ها را به دست خانوارها می‌دادم واقعا شور و اشتیاق در چهره آنها محسوس بود و وقتی با چشمانی گریان برای نظام و مسئولان آن دعا می‌کردند من لذت می‌بردم و با خود می‌گفتم که همین برای برقرار ماندن نظام و مسئولان آن کافی است.

وی ضمن تشکر و قدردانی از شوراهای اسلامی و دهیارها اذعان داشت: من تشکر از شما را وظیفه خود می‌دانم و شما همان توده‌های مردم هستید که دولت به عشق شما کار می‌کند و زحمت می‌کشد.

تمدن در ادامه تأکید کرد: ما سوگند خورده‌ایم که مقابل زورگویان بایستیم و به قول امام خمینی (ره) حتی اگر شده روزه بگیریم و ریاضت نیز بکشیم باز هم این کار را انجام می‌دهیم چرا که آبروی جهانی خود و کشور خود را دوست داشته و برای حفظ آن با انواع و اقسام تحریم‌ها مبارزه می‌کنیم.

استاندار تهران اظهار داشت: خداوند سایه‌ مقام معظم رهبری را مستدام بدارد چرا که ایشان برای کشور نعمتی هستند که ما باید قدر ایشان را بدانیم و با پیروی از منویات آگاهانه ایشان در برابر دشمنانی که برای نابودی ما دست به هر کاری زده‌اند مقاومت کنیم.

وی در پایان سخنان خود ضمن توصیه به اعضای شوراهای اسلامی و دهیارها خاطرنشان کرد: رئیس جمهور ما اعلام کرده که تا زمان انتصاب رئیس جمهور بعدی کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد و ما نیز باید پیرو سخنان وی وظیفه خود را تا لحظه آخر و آن‌طور که شایسته است انجام دهیم.