استاندار تهران به مقام شامخ شهدای شهریار ادای احترام کرد
استاندار تهران به مقام شامخ شهدای شهریار ادای احترام کرد

شهریاریها : استاندار تهران در سفر خود به شهرستان شهریار، با حضور در گلزار شهدای امام زاده اسماعیل(ع) این شهرستان، یاد شهدا را گرامی داشت و به مقام این عزیزان ادای احترام کرد.  محمدحسین مقیمی صبح دوشنبه و پس از ورود به شهرستان شهریار، به گلزار شهدای امام زاده اسماعیل(ع) این شهرستان عزیمت و با اهدای […]

شهریاریها : استاندار تهران در سفر خود به شهرستان شهریار، با حضور در گلزار شهدای امام زاده اسماعیل(ع) این شهرستان، یاد شهدا را گرامی داشت و به مقام این عزیزان ادای احترام کرد.

 محمدحسین مقیمی صبح دوشنبه و پس از ورود به شهرستان شهریار، به گلزار شهدای امام زاده اسماعیل(ع) این شهرستان عزیمت و با اهدای شاخه گل و نثار فاتحه نسبت به مقام والای شهدا ادای احترام کرد.

سفر به شهریار، دوازدهمین سفر شهرستانی استاندار تهران پس از انتصاب به این سمت است.

مقیمی پس از ادای احترام به شهدای والامقام انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و مدافع حرم با حضور در فرمانداری شهریار نشست مشترک شورای برنامه ریزی استان تهران و کمیته برنامه ریزی شهرستان شهریار را آغاز خواهد کرد.

استاندار تهران همچنین در آستانه هفته منابع طبیعی و روز درختکاری با حضور در بوستان «صدف» شهریار ، ۲ اصله نهال غرس کرد.

این اولین سفر یک مقام استانی در این سطح، پس از انتصاب نوراله طاهری به عنوان فرماندار شهریار است.

طاهری که پیش از این و در زمان مسئولیت خود به عنوان فرماندار فیروزکوه، شاهد سفر شهرستانی مقیمی بوده است، در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: استاندار تهران در این سفر قرار است در کارگروه های حوزه عمرانی، زیربنایی و شهرسازی، آمایش سرزمین و آمار و محیط زیست و کارگروه حوزه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری شرکت کند.

پیش از این، استاندار تهران در سفر به شهرستان های بهارستان، پیشوا، فیروزکوه، ملارد، پردیس، قرچک، اسلامشهر، ورامین، دماوند، پاکدشت و رباط کریم مشکلات این شهرستان ها را پیگیری و تصمیماتی برای حل آن ها اتخاذ کرده بود.

خبرگزاری مهر