پ
  • شناسه : 13086
  • 13 مرداد 1397 - 9:57
  • 1021 بازدید

استاندار تهران از شرکت داروسازی “شهر دارو” در شهرستان شهریار بازدید کرد

استاندار تهران از شرکت داروسازی “شهر دارو” در شهرستان شهریار بازدید کرد
استاندار تهران از شرکت داروسازی “شهر دارو” در شهرستان شهریار بازدید کرد

شهریاریها : استاندار تهران از شرکت شهر دارو و دنیای بهداشت، تولیدکننده انواع داروهای قرص، شربت ، شامپوهای پوستی و دهان شویه و انواع داروهای مایع و جامد در شهرستان شهریار بازدید کرد. استاندار تهران امروز در ادامه سفر به شهریار و صنایع مستقر در این شهرستان، با حضور در شرکت داروسازی شهر دارو از […]

شهریاریها : استاندار تهران از شرکت شهر دارو و دنیای بهداشت، تولیدکننده انواع داروهای قرص، شربت ، شامپوهای پوستی و دهان شویه و انواع داروهای مایع و جامد در شهرستان شهریار بازدید کرد.

استاندار تهران امروز در ادامه سفر به شهریار و صنایع مستقر در این شهرستان، با حضور در شرکت داروسازی شهر دارو از بخش های مختلف شرکت و انبار مواد اولیه داروهای تولیدی این شرکت بازدید کرد.

براساس گزارش دکتر سپاسی، مدیرعامل شرکت شهر دارو و دنیای بهداشت درحال حاضر داروی “ریوارکساوین” در مجموعه داروهای وارفارین به عنوان تنها داروی خوراکی ضد انعقاد خون بدون نیاز به پیمایش پلاکت خون قبل از مصرف که با نمونه خارجی آن رقابت می کند در این شرکت تولید می شود و با پروانه وزارت بهداشت در حال توزیع است.

استاندار تهران در ادامه از بخش تولید داروهای مایع و بهداشتی این شرکت از جمله واحد تولید داروی نازال اسپری( اسپری بینی)  بازدید کرد.

استاندار تهران در بازدید از بخش های مختلف شرکت شهر دارو و انبارهای مواد اولیه شرکت، در خصوص توسعه انبارها و تولیدات شرکت قول مساعد داد و گفت: حمایت از صنایع وظیفه ماست و در این راه از هیچ کمکی دریغ نمی کنیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نمره قبولی هیئت فوتبال شهریار در استعداد یابی ۶۷۰ فوتبالیست 28 اسفند 1402

نمره قبولی هیئت فوتبال شهریار در استعداد یابی ۶۷۰ فوتبالیست

شهریاریها - هیئت فوتبال شهرستان شهریار در برگزاری مسابقات فوتبال لیگ پایه و پیشکسوتان نمره قبولی گرفت.

از تشکیل استان غربی تهران چه خبر؟ 28 اسفند 1402

از تشکیل استان غربی تهران چه خبر؟

فرماندار شهرستان شهریار با تأکید بر تأمین زیرساخت‌ها پیش از تشکیل استان تهران غربی گفت: مسئله استان غربی تهران توسط استانداری در حال پیگیری است.

مرکز خدمات جامع سلامت نصیرآباد افتتاح شد 17 اسفند 1402

مرکز خدمات جامع سلامت نصیرآباد افتتاح شد

شهریاریها - مرکز خدمات جامع سلامت نصیر آباد باغستان در شهرستان شهریار با حضور مسئولان شهری به بهره برداری رسید.

توضیح حقوقی :

  • با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری «شهریاریها» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

دیدگاه بسته شده است.