استاندار البرز جزئیات تشکیل شهرستان فردیس را اعلام کرد
استاندار البرز جزئیات تشکیل شهرستان فردیس را اعلام کرد

شهریاریها : اصغر عربیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج با تایید اخبار رسانه‌ها از جمله خبرگزاری فارس که پیشتر خبر ارتقای ساختار اداری و سیاسی شهرستان فردیس را منتشر کرده بودند، گفت: در تاریخ بیست و نهم خرداد ماه در بخشی از جلسه هیئت دولت پیشنهاد وزارت کشور مبنی بر ارتقاء ساختار […]

618359_PhotoAشهریاریها : اصغر عربیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج با تایید اخبار رسانه‌ها از جمله خبرگزاری فارس که پیشتر خبر ارتقای ساختار اداری و سیاسی شهرستان فردیس را منتشر کرده بودند، گفت: در تاریخ بیست و نهم خرداد ماه در بخشی از جلسه هیئت دولت پیشنهاد وزارت کشور مبنی بر ارتقاء ساختار اداری شهر فردیس مطرح و به تایید و تصویب اعضای هیئت دولت رسید.

وی در پاسخ به این پرسش که اطلاعات زیادی از محدوده جغرافیایی شهرستان فردیس منتشر نشده و مردم نمی‌دانند کدام مناطق از توابع شهرستان فردیس خواهند بود، گفت: بر اساس تقسیمات انجام شده،‌ شهرستان فردیس به مرکزیت شهر فردیس،‌ بخش مشکین‌دشت و دهستان‌های مشکین‌آباد، فرخ‌آباد و وحدت تشکیل می‌شود.

عالی‌ترین مقام اجرایی در استان البرز افزود: با انجام این تقسیمات جدید امیدواریم که روند خدمات‌رسانی به مردم ساکن شهرستان فردیس بهبود یافته و بتوانیم خدمات بیشتری به مردم این منطقه ارائه دهیم.

عربیان در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه چه زمانی فرمانداری و ادارات شهرستان فردیس به صورت مستقل احداث و راه‌اندازی می‌شود؟ گفت: این مصوبه هیئت دولت به تازگی تصویب و ابلاغ شده و به طور قطع برای اجرای کارها و الزامات اداری نیازمند زمان هستیم.

وی بیان داشت: به هر حال مصوبه فوق یک قانون است و استانداری موظف است که در ظرف زمانی مناسبی برای اجرای آن اقدام کند و همین امر نیز در دستور کار استانداری البرز قرار گرفته است.

لازم به توضیح است، با تشکیل شهرستان فردیس باید بر اساس قانون فرمانداری معرفی شود که تاکنون فردی برای فرمانداری این شهرستان انتخاب و به صورت رسمی معرفی نشده است.