ارسال1000 اثر هنری به دومین جشنواره هنرهای تجسمی شهریار
ارسال1000 اثر هنری به دومین جشنواره هنرهای تجسمی شهریار

گروه فرهنگ و هنر شهریاریها : رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار از ثبت نام 200 نفر از شهروندان و ارسال هزار اثر هنری به دومین جشنواره هنرهای تجسمی این شهرستان خبر داد. حسین عرب نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به دنبال اتمام مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره هنرهای تجسمی […]

yansjگروه فرهنگ و هنر شهریاریها : رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار از ثبت نام 200 نفر از شهروندان و ارسال هزار اثر هنری به دومین جشنواره هنرهای تجسمی این شهرستان خبر داد.

حسین عرب نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به دنبال اتمام مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره هنرهای تجسمی شهریار و استقبال گسترده هنرمندان شهرستانهای شهریار، ملارد و قدس، بیش از ۲۰۰ هنرمند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند.

این مسئول عنوان کرد: در این زمینه بالغ بر هزار اثر هنری در رشته های عکاسی، نقاشی، خوشنویسی و نگارگری از طریق سایت جشنواره ارسال شده است.

وی ادامه داد: پس از بررسی آثار ارسالی و داوری در این مرحله، نتایج اولیه ارزیابی ها امروز مورخ ششم مهرماه اعلام می شود و به دنبال آن هنرمندان باید اصل آثار خود را برای داوری نهایی تا تاریخ 15 مهرماه جاری به دبیرخانه جشنواره واقع در فرهنگسرای استاد شهریار تحویل دهند، در ضمن داوری آثار در بخش عکاسی طی یک مرحله در تاریخ 17 مهرماه انجام خواهد شد.