ارزیابی روانی و اجتماعی ۷۱۷ نفر ازافراد مشکوک به کویید-۱۹ در بهزیستی ملارد
ارزیابی روانی و اجتماعی ۷۱۷ نفر ازافراد مشکوک به کویید-۱۹ در بهزیستی ملارد
داود خادم رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد از ارزیابی روانی و اجتماعی 717 نفر ازافراد مشکوک به کویید-19 از طریق روانشناسان و مشاوران این اداره خبر داد.

به گزارش شهریاریها و به نقل از روابط عمومی بهزیستی شهرستان ملارد، در راستای  کاهش استرس و اضطراب بیماران کویید-۱۹  با هماهنگی فرمانداری شهرستان (ستاد مقابله با  کرونا)،  روانشناسان اورژانس اجتماعی و مشاوران کلینیک های اداره بهزیستی ضمن تماس با ۷۱۷  نفر از افراد مشکوک به کرونا که توسط شبکه بهداشت و درمان معرفی گردیده بودند و شناسایی ۲۲۴ نفر افراد مبتلا به این بیماری در شهرستان ملارد به ارزیابی روانی و اجتماعی این افراد پرداختند.

داود خادم ضمن تاکید بر حمایت‌های روانی، اجتماعی و ارتقا سلامت روان جامعه توسط بهزیستی گفت :  ۱۲۳  نفر از افراد نیازمند به بسته های حمایتی پس از مشاوره توسط کارشناسان این اداره جهت حمایت به فرمانداری معرفی گردیده اند.

وی افزود در این تماسها مواردی چون : مدیریت استرس و کنترل هیجان در شرایط اضطراری و … مطرح میگردد.

داود خادم با بیان اینکه در بحران ایجاد شده ف

علی مراکز مشاوره تخصصی تحت نظارت بهزیستی در این شهرستان هم همراه با کارشناسان ستادی مشغول ارائه خدمات میباشند. گفت: مشاورین این اداره طی تماس با این افراد چگونگی ارتباط با سامانه ١۴٨٠ و همچنین سایت corona.behzisti.ir  را جهت دریافت خدمات روانشناختی آموزش میدهند.