اراذل و اوباش به نام بهارستان دستگیر شدند
اراذل و اوباش به نام بهارستان دستگیر شدند

شهریاریها : فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان بهارستان گفت چند نفر از اوباش نامدار که مخل امنیت و آسایش شهروندان در شهرهای صالحیه و سبزدشت شده بودند، در یک عملیات پلیسی دستگیر شدند. سرهنگ داود عبدالمالکی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در حال حاضر پلیس مقتدرانه در راستای امنیت و آسایش شهروندان به صورت […]

ارازلشهریاریها : فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان بهارستان گفت چند نفر از اوباش نامدار که مخل امنیت و آسایش شهروندان در شهرهای صالحیه و سبزدشت شده بودند، در یک عملیات پلیسی دستگیر شدند.

سرهنگ داود عبدالمالکی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در حال حاضر پلیس مقتدرانه در راستای امنیت و آسایش شهروندان به صورت شبانه روزی در تلاش است و اجازه نخواهد داد که این شهرستان محل جولان ارازل و اوباش شود.

وی افزود: با شناسایی اراذل نامدار در شهرک سبزدشت فردی به نام اسماعیل که موجب سلب آسایش و امنیت شده بود با 70 گرم شیشه دستگیر شد.

این مسئول عنوان کرد:در راستای ارتقای امنیت عمومی شهرستان فردی در شهرک صالحیه نیز در تلاش بود تا امنیت و آسایش مردم را برهم زند که با اقدام به موقع پلیس دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان بهارستان لزوم تعامل و همراهی مردم با پلیس تاکید و اضافه کرد: اگر مردم تعامل و همدلی مساعدی با پلیس داشته باشند قطعا متخلفان جرات عرض اندام را نخواهند داشت که خوشبختانه در این شهرستان مردم انقلابی و قدرشناس تعامل خوبی را با پلیس دارند.

عبدالمالکی اظهار داشت: در راستای ارتقای امنیت عمومی، پلیس، شهرستان بهارستان به یک محل نا امنی برای متخلفین تبدیل شده و این طرح همچنان با اقتدار تمام ادامه خواهد داشت.

این مسئول انتظامی همچنین از برگزاری همایش با صنوف مختلف خبر داد و گفت: نیروی انتظامی شهرستان بهارستان به طور جدی مصمم است تا در همه صنوف بتواند آخرین هشدارهای پلیسی را در قالب برگزاری نشستهای تخصصی تشریح کند.