اراده مدیران شهرستان شهریار بر مانع‌زدایی تولید است
اراده مدیران شهرستان شهریار بر مانع‌زدایی تولید است
شهریار- دکتر عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور با اشاره به وجود اراده و همدلی مدیران شهرستان شهریار به ویژه فرماندار و دادستان بر مانع‌زدایی تولید و حمایت از اشتغالزایی، گفت: اگر اصل بر حمایت از تولید باشد، تفسیر قانون از سوی مسؤولان برای کمک به تولیدکننده خواهد بود.

به گزارش شهریاریها ، دکتر سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور در حاشیه بازدید از چندین واحد تولیدی و صنعتی در شهرستان شهریار به همراه فرماندار شهریار و دادستان شهریار گفت: دستور رهبری انقلاب به عنوان شعار سال، امری مولوی است و اگر قرار باشد موانع سال گذشته را امسال نیز پاسخ بگیریم، مطمئنا هیچ اتفاق امیدوارکننده در مسیر تولید روی نخواهد داد.

وی با اشاره به اهتمام دستگاه قضایی در جهت رشد تولید و رفع موانع افزود: مسوولیت طلبی به معنی ترک حوزه عافیت طلبی است و کار با دیپلماسی حل شدنی نیست و بایستی وارد میدان شد.

معاون قضایی دادستان کشور با اشاره به پیگیری تمام مشکلات تولیدکنندگان به صورت ویژه بیان داشت: مشکلات را گردن تحریم نیندازیم بلکه نتیجه خودتحریمی است و با همدلی و اراده مسؤولان در شهرستان شهریار به ویژه فرماندار و دادستان شهرستان امورات پیگیری می‌شود و هر جا از اراده مدیران بر مانع‌زدایی باشد به قطع راه آن نیز پیدا خواهد شد.

وی با اشاره به لزوم شروع رفع مشکلات در در حوزه بانکی ادامه داد: در حوزه شهرستانی مسائل مرتبط با منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، ادارات خدمات‌رسان وجود دارد و اگر بر اصل کمک باشد تفسیر قانون از سوی مسؤولان در جهت رفع مشکل خواهد بود.

معاون دادستان کل کشور با اشاره به دستور پیگیری قطعی برق به دادستانی کشور خاطرنشان کرد: این موضوع از سوی حوزه حقوق عامه دادستانی کل کشور در حال پیگیری بوده و حقیقتا از مطالبات عمومی است.