دولت نروژ اعلام کرد اقدامات لازم برای فیلمبرداری قسمت‌هایی از «ماموریت غیرممکن» تام کروز و گروه ساخت فیلمش را فراهم می‌کند. به گزارش سینماسینما به نقل از رویترز، دولت نروژ اقدامات ویژه‌ای انجام می‌دهد تا تام کروز و یاران همراهش بتوانند پاییز امسال بدون مشکل بخش‌های لازم برای فیلم جدیدشان را در این کشور جلوی […]

دولت نروژ اعلام کرد اقدامات لازم برای فیلمبرداری قسمت‌هایی از «ماموریت غیرممکن» تام کروز و گروه ساخت فیلمش را فراهم می‌کند.

به گزارش سینماسینما به نقل از رویترز، دولت نروژ اقدامات ویژه‌ای انجام می‌دهد تا تام کروز و یاران همراهش بتوانند پاییز امسال بدون مشکل بخش‌های لازم برای فیلم جدیدشان را در این کشور جلوی دوربین ببرند.

تولید قسمت هفتم و هشتم فیلم اکشن محصول پارامونت فوریه امسال به دلیل شیوع کرونا متوقف شد. قرار است قسمت هفتم «ماموریت غیرممکن» نوامبر ۲۰۲۱ و قسمت هفتم نوامبر ۲۰۲۲ اکران شود.

در هر ۲ فیلم تام کروز بار دیگر در نقش مامور مخفی ایتن هانت در برابر دوربین کریستوفر مک‌کواری بازی می‌کند.

وزیر دولت نروژ گفت همه نکات ضروری برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا در زمان فیلمبرداری این فیلم انجام خواهد شد.

وی افزود: البته همه دست‌اندرکاران ساخت این فیلم در مدت اقامتشان در نروژ از مردم جدا خواهند ماند و این به آن معناست که کسی نمی‌تواند این چهره‌ها را از نزدیک ببیند.

در ضمن گفته شده همه اعضای گروه باید تست کووید ۱۹ قبل و بعد از ورود به نروژ داده باشند و کادر پزشکی و آزمایشگاه تست نیز همراهشان باشد.

مطبوعات نروژ گفته‌اند کروز شخصاً با ارنا سولبرگ نخست وزیر و عبید راجا وزیر فرهنگ نروژ صحبت کرده تا اجازه فیلمبرداری را به دست آورد. این در حالی است که شیوع کرونا مانع ادامه فیلمبرداری این گروه در ایتالیا شد.

وزیر فرهنگ در تماس ویدیویی به کروز گفته بسیار مشتاقیم که شما را به اینجا برگردانیم. کروز در پاسخ گفته است نمی‌تواند بیش از این صبر کند. وی افزوده است: من عاشق این مردم، فرهنگ، چشم اندازها، رودخانه‌ها، کوه‌ها و هر بخش نروژ هستم. کشورتان فوق‌العاده است … .

وزیر فرهنگ گفته است این فیلم یک کمک هزینه ۵۰ میلیون کرونی (۵.۴۴ میلیون دلاری) از دولت نروژ گرفته است تا در نروژ کار فیلمبرداری را پیش ببرد.

مجموعه «ماموریت غیرممکن» از مجموعه‌های بزرگ و پولساز هالیوود است و قسمت ششم آن که سال ۲۰۱۸ اکران شد و صحنه‌هایی از آن در نروژ فیلمبرداری شده بود بیش از ۷۹۱ میلیون دلار فروش کرد.

به استثنای مسافرانی از حدود ۲۰ کشور اروپایی که شیوع بیماری کرونا در آنجا کمتر است، بقیه مسافران به نروژ مجبورند یک قرنطینه ۱۰ روزه را پشت سر بگذارند. دولت نروژ از روز جمعه الزامی بودن قرنطینه برای شهروندان اسپانیایی را مجدداً وضع کرد، در حالی که این الزامات برای مجارها برداشته شده است.

منبع: مهر