ادامه‌دار بودن بارش برف و باران در استان تهران
ادامه‌دار بودن بارش برف و باران در استان تهران

شهریاریها : عبدالرضا امیدوار شهری با اشاره به ادامه دار بودن بارش برف و باران در کلانشهر تهران اظهار داشت: وزش باد در این کلانشهر به صورت لحظه‌ای خواهد بود و قابل توجه نیست. مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی بیان داشت: طی امروز و فردا در برخی نقاط استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، […]

13910127000514_PhotoAشهریاریها : عبدالرضا امیدوار شهری با اشاره به ادامه دار بودن بارش برف و باران در کلانشهر تهران اظهار داشت: وزش باد در این کلانشهر به صورت لحظه‌ای خواهد بود و قابل توجه نیست.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی بیان داشت: طی امروز و فردا در برخی نقاط استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، زنجان، البرز، قزوین، تهران، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، کردستان، همدان، مرکزی، قم، اصفهان، کرمانشاه، گلستان، چهارمحال و بختیاری، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد و شمال خوزستان ریزش موقتی و کوتاه مدت تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی یادآور شد: طی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ابتدا در جاده‌های کوهستانی منتهی به اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، قزوین، البرز، تهران، شمال سمنان، همدان، کردستان، کرمانشاه، لرستان، چهارمحال بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب اصفهان، شمال فارس، شمال خوزستان و سپس خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی ریزش برف و کولاک سبب اختلال در تردد جاده‌های کوهستانی می‌شود.

امیدوار شهری خاطر نشان کرد: توصیه می‌شود از تردد غیرضرور در جاده‌های مرتفع و مناطق مزبور خودداری شود و در صورت تردد، رانندگان وسایل ایمنی لازم را به همراه داشته باشند.