اخذ رای در شش هزار و ۶۰۰ شعبه استان
اخذ رای در شش هزار و ۶۰۰ شعبه استان
فرمانداران استان تهران با آمادگی کامل در ۶۶۰۰ شعبه اخذ رای در تکاپو هستند تا با اجرای برنامه ریزی های صورت گرفته در شعب اخذ رأی و آرایش اعضا و عوامل اجرایی انتخاباتی پرشور رقم بخورد.

به گزارش شهریاریها ،

با توجه به اینکه فقط ۲ روز تا برگزاری انتخاباتی پرشور باقی مانده است فرمانداران استان تهران در تکاپو هستند تا با اجرای برنامه ریزی های صورت گرفته سامان دهی شعب اخذ رأی و آرایش اعضا و عوامل اجرایی و همچنین امنیت برگزاری انتخابات را به طور کامل رصد کنند تا انتخابات با شکوه هر چه تمام تر برگزار شود.

فعالیت ۱۸۰ هزار نفر در ۶۶۰۰ شعبه اخذ رأی در استان تهران

غلامرضا عباس پاشا، معاون توسعه مدیریت استانداری تهران در گفتگو با خبرنگار مهر، از فعالیت ۱۸۰ هزار نفر در ۶۶۰۰ شعبه اخذ رأی در استان تهران خبر داد و اظهار داشت: حدود ۱۸۰ هزار نفر نیروی انسانی توانمند و معتمد به عنوان عوامل اجرایی برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میان دوره‌ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری در ۶۶۰۰ شعبه اخذ رأی در استان تهران فعالیت می‌کنند.

معاون استاندار تهران با اشاره به اینکه قریب به ۷ هزار دستگاه احراز هویت الکترونیکی در اختیار فرمانداری‌های استان تهران قرار گرفته است گفت: تمامی تمهیدات لازم برای اقدامات پشتیبانی از شعب اخذ رأی و همچنین مناطق صعب العبور استان تهران اندیشیده شده است.

وی عنوان داشت: بسترهای لازم برای حضور و مشارکت حداکثری مردم استان تهران در روز ۲ اسفندماه و خلق حماسه‌ای ماندگار فراهم است.

۵ هزار نفر کار بازرسی از ۶۶۰۰ شعبه اخذ رأی را بر عهده دارند

جمال زنگیشه، مدیرکل بازرسی استانداری تهران نیز در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه ۵ هزار نفر کار بازرسی از ۶۶۰۰ شعبه اخذ رأی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری را در روز ۲ اسفند برعهده دارند گفت: با هرگونه تخلف انتخاباتی در راستای شفاف سازی انتخابات قاطعانه و بدون اغماض برخورد می‌کنیم.

زنگیشه بیان داشت: تاکنون ۱۵ جلسه آموزشی متوالی برای ۵ هزار نفر بازرس برگزار شده است.

برگزاری همایش ۲ هزار نفری مجریان انتخابات در اسلامشهر

مسعود مرسلپور، فرماندار اسلامشهر از برگزاری همایش ۲ هزار نفری مجریان انتخابات در اسلامشهر خبر داد و عنوان داشت: این همایش امروز در اسلامشهر برگزار می‌شود و تمامی زیر ساخت‌های لازم جهت برگزاری انتخابات روز دوم اسفند فراهم شده است.

فرماندار اسلامشهر گفت: در این شهرستان اسلامشهر نیز بر اساس دستور العمل ها و بخشنامه‌های ستاد انتخابات استان تهران کمیته‌های امور اجرایی انتخابات تشکیل شده و مشغول فعالیت هستند و با تلاش‌های صورت گرفته در هیچ حوزه‌ای برای برگزاری انتخابات مشکلی وجود ندارد.

رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان اسلامشهر با بیان اینکه ۷ هزار نفر در روند برگزاری انتخابات مشارکت دارند افزود: انشاالله مردم‌اسلامشهر با مشارکت حداکثری خود در انتخابات روز دوم اسفند حماسه‌ای دیگر رقم خواهند زد.

پیش بینی ۱۵۴ شعبه اخذ رأی در پاکدشت

هادی تمهیدی، فرماندار پاکدشت نیز از در گفتگو با خبرنگار مهر، از آمادگی کامل عوامل اجرایی شهرستان خبر داد و عنوان داشت: برای اجرای هر چه بهتر و دقیق‌تر انتخابات در شهرستان کارگاه آموزشی بازرسان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شهرستان پاکدشت را برگزار کردیم.

فرماندار پاکدشت با اشاره به پیش بینی ۱۵۴ شعبه اخذ رأی در پاکدشت، بر ایجاد تمهیدات لازم جهت برگزاری انتخابات سالم و پرشور در این شهرستان تاکید کرد.

تمهیدی با اشاره به ضرورت رعایت بی‌طرفی و قانون‌مداری در انتخابات اظهار داشت: ما امانت‌دار آرای مردم هستیم و موظفیم تا در انجام این رسالت همت و تلاش خود را بکار بندیم تا در سایه قانون‌مداری شاهد برگزاری انتخابات سالم و پرشور در روز جمعه دوم اسفند ماه باشیم.

 

آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات دوم اسفند در پردیس

عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس نیز در گفتگو با خبرنگار مهر، به برگزاری جلسه توجیهی و آموزشی اعضای شعب اخذ رأی شهرستان پردیس اشاره کرد و عنوان داشت: با برگزاری این جلسه آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات دوم اسفند ایجاد شد.

رضایی گفت: برگزاری انتخابات در جمهوری اسلامی کاملاً قانونی و سالم انجام می‌شود و وزارت کشور از ماه‌ها قبل دستور شروع فرآیند انتخابات را صادر کرده و ما نیز در شهرستان مقدمات انجام این امر را فراهم کرده‌ایم.

وی افزود: حساسیت کار در انتخابات مجلس شورای اسلامی به دلیل تعداد نامزدها بسیار بالا است و به همین دلیل چینش اعضای شعب با دقت کامل و رعایت مصالح انتخابات انجام شده است.

۵ هزار نفر در بهارستان کار برگزاری انتخابات دوم اسفند را بر عهده دارند

مجتبی خانجانی، فرماندار بهارستان نیز در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: ۵ هزار نفر در شهرستان بهارستان کار برگزاری انتخابات دوم اسفند را بر عهده دارند که این افراد شامل هیأت اجرایی، هیأت نظارت و عوامل انتظامی هستند.

فرماندار بهارستان گفت: حدود ۱۰ هزار نفر ساعت برای این افراد کلاس آموزشی برگزار شده است و انتخابات در شهرستان‌های بهارستان و رباط کریم به صورت مشترک صورت می‌گیرد و این شهرستان‌ها یک نماینده را وارد مجلس شورای اسلامی خواهند کرد.

 

مشکل جدی در زیر ساخت‌های مخابراتی فیروزکوه برای برگزاری انتخابات وجود ندارد

مهدی یوسفی جمارانی، فرماندار فیروزکوه نیز در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: مشکل جدی در زیر ساخت‌های مخابراتی در این شهرستان برای برگزاری انتخابات وجود ندارد و شرایط لازم برای تحت پوشش قرار گرفتن شعبه‌های اخذ رأی اعم از شعبه‌های ثابت و سیار با شبکه‌های ارتباطی و مخابراتی مهیا شده است.

وی با اشاره به اینکه انتخابات به عنوان یک حرکت ملی مطرح است و با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته در جلسات متعدد آموزشی و توجیهی با عوامل اجرایی انتخابات بسترهای لازم برای برگزاری رویدادی ملی در دوم اسفند ماه در شهرستان فراهم شده است.

وی افزود: در همین راستا مدیریت بحران و تمامی دستگاه‌های خدمات رسان و بویژه راهداری با تجهیز و آماده باش امکانات و بستر لازم را برای روز دوم اسفند ماه جهت تکرار خلق حماسه‌ای دیگر را فراهم خواهند کرد.