اختصاص 18 میلیارد تومان اعتبار به شهرستان رباط کریم
اختصاص 18 میلیارد تومان اعتبار به شهرستان رباط کریم

شهریاریها به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان رباط کریم، بیژن سلیمان‌پور اظهار داشت: شهرستان رباط کریم، رتبه سوم استان تهران را در بخش اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای دارا است . وی با بیان اینکه از این مبلغ 12میلیارد تومان الزامات استانی است افزود: سهم شاخص اعتباری شهرستان رباط کریم از این مجموعه اعتباری، مبلغ 43 […]

رباطشهریاریها به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان رباط کریم، بیژن سلیمان‌پور اظهار داشت: شهرستان رباط کریم، رتبه سوم استان تهران را در بخش اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای دارا است .

وی با بیان اینکه از این مبلغ 12میلیارد تومان الزامات استانی است افزود: سهم شاخص اعتباری شهرستان رباط کریم از این مجموعه اعتباری، مبلغ 43 میلیارد ریال است.

فرماندار رباط کریم ادامه داد: سهم روستاهای شهرستان از این اعتبارات12217 میلیون ریال است.

سلیمان‌پور با اعلام این مطلب که 320میلیون تومان برای اجرای چمن مصنوعی شهدای رباط کریم در نظر گرفته شده است، گفت: برای تجهیز مساجد شهرستان رباط کریم سه میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شده است.

وی با قدردانی از تلاش‌های همه مسئولین و مدیران و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در طی سال گذشته، اظهار داشت: امیدواریم با اهتمام جدی همه مسئولان و دولتمردان اعتبارات سال‌جاری به طور کامل تخصیص و حتی افزایش یابد تا امکان اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها و توسعه اقتصادی و پیشرفت عمرانی شهرستان رباط کریم فراهم شود.