اختصاص بودجه 110 میلیارد تومانی به شهرستانهای غرب استان تهران
اختصاص بودجه 110 میلیارد تومانی به شهرستانهای غرب استان تهران
شهریاریها - نماینده مردم شهریار‏، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی ، از تبعیض در تخصیص اعتبارات بین شهرستان های استان تهران ، انتقاد کرد .

به گزارش شهریاریها ، حسین حق وردی پس از سخنرانی امروز خود در مجلس با حضور در شهرقدس ، با اشاره به جدول سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در تخصیص اعتبارات گفت : ناراحتی من بخاطرابلاغ بودجه مصوبات سفر ریاست جمهوری در استان تهران و تبعیض اعتبارات در بین شهرستانهای استان تهران است .

نماینده مردم غرب استان تهران با اشاره به اینکه در سه شهرستان استان تهران 2 هزار میلیارد تومان بودجه تخصیص یافته اما به سه شهرستان شهریار قدس و ملارد تنها 110 میلیارد تومان اختصاص یافته است افزود : یک شهرستان استان تهران به تنهایی 1400 میلیارد تومان بودجه اختصاص پیدا می کند ، اما به شهرستان قدس تنها 5 میلیارد تومان ، ملارد 6 میلیارد تومان و طرح بیمارستان امام خمینی شهریار،100 میلیارد تومان اختصاص یافته است .

وی با اشاره به اینکه تبعیض را در بحث تکمیل بیمارستانهای نیمه تمام نیز می بینیم گفت : در دو بیمارستان نیمه تمام استان تهران به ترتیب 300 و 350 میلیارد تومان بودجه اختصاص می یابد اما به بیمارستان امام خمینی شهریار که قدیمی ترین طرح بهداشتی و سلامت تاریخ انقلاب اسلامی است ، تنها 100 میلیارد تومان اختصاص می یابد و این در حالی است که رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران با ارسال نامه ایی اعلام کرده که با این بودجه نمیتوان بیمارستان را تکمیل کرد .

حق وردی همچنین به بحث اب و فاضلاب اشاره کرد و گفت : در حالی که در جدول سازمان برنامه و بودجه 2 هزار و 900 میلیارد تومان به طرح های اب و فاضلاب اختصاص یافته ، اما به طرح نیمه کاره تصفیه خانه قدس که بیش از 15 سال از ان می گذرد ، ریالی تخصیص نیافته است .

وی با اشاره به اینکه دراین خصوص از مجاری قانونی موضوع را پیگیری خواهد کرد گفت : تلاش خواهم کرد تا با صحبت با استاندار و معاون حقوقی و پارلمانی رئیس جمهور مشکل را حل کنیم اما اگر نتوانستم از ابزار های نظارتی مانند سوال و تحقیق و تفحص ، استفاده خواهم کرد .