اخبار کوتاه انتظامی غرب استان تهران
اخبار کوتاه انتظامی غرب استان تهران

شهریاریها : کشف 17 هزار کیلوگرم تنباکوی قاچاق در غرب استان تهران غرب استان تهران  رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران از کشف و ضبط 17 هزار کیلوگرم تنباکو و 11 هزار نخ سیگار قاچاق طی بازدید ماموران پلیس آگاهی غرب استان تهران از 6 واحد صنفی در شهرستان شهریار خبر داد. […]

13901019165734_PhotoAشهریاریها : کشف 17 هزار کیلوگرم تنباکوی قاچاق در غرب استان تهران

غرب استان تهران  رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران از کشف و ضبط 17 هزار کیلوگرم تنباکو و 11 هزار نخ سیگار قاچاق طی بازدید ماموران پلیس آگاهی غرب استان تهران از 6 واحد صنفی در شهرستان شهریار خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ منصور خدادادی اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا وارز پلیس آگاهی غرب استان تهران در راستای مبارزه با قاچاق کالاهای ممنوعه در قالب گشت مشترک با عوامل دخانیات استان تهران، از 6 واحد صنفی سطح شهرستان شهریار بازدید کردند.

این مسئول عنوان کرد: در بازرسی های صورت گرفته از واحدهای صنفی مذکور، 17هزار کیلوگرم گرم تنباکو و 11 هزار نخ سیگار قاچاق که ارزش ریالی اقلام مکشوفه 23 میلیون و 300 هزار ریال بود، کشف و ضبط شد.

کشف 18 دستگاه وسائط نقلیه سرقتی و 26 فقره سرقت در شهریار

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان شهریار غرب استان تهران اظهار داشت: با تلاش کارکنان انتظامی شهرستان شهریار غرب استان تهران، 18 دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه کشف و ضبط شد که این تعداد نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته 20 درصد افزایش کشفیات را نشان می دهد.

سرهنگ افتخاری عنوان کرد: ماموران نیروی انتظامی موفق به کشف 6 فقره سرقت اماکن، چهار فقره موتورسیکلت، دو فقره سرقت کیف قاپی، 6 فقره سرقت منزل و هشت فقره سرقت خودرو شدند، همچنین در عملیاتی دیگر در این شهرستان دو محموله مشروبات الکلی خارجی وسوخت قاچاق توقیف شد.

دستگیری دو برادر سارق با کشف 33 فقره سرقت در غرب استان تهران

جانشین فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران اظهار داشت: در پی وقوع سرقت های منزل و اماکن در سطح شهرکهای اقماری شهرستان شهریار، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت که در این راستا با اقدامات اولیه پلیس، بررسی سوابق مجرمان وهمکاری شهروندان شهرک فردوسیه شهریار، دو سارق برادر، به اتهام سرقت منزل توسط ماموران انتظامی کلانتری 23 این شهرک دستگیر و پرونده متشکله بهمراه متهمان دستگیر شده وجهت انجام تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی استان منتقل شدندو

سرهنگ گلزاری ادامه داد: با وصول پرونده به پلیس آگاهی استان و انجام بازجوئیهای تکمیلی از متهمان، سارقان به 24 فقره سرقت منزل و 9 فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرکهای اقماری شهریار از قیبل وحیدیه، فردوسیه و امیریه اعتراف کردند که با بررسی نحوه سرقت های انجام شده و استعلام سوابق کیفری متهمان، مشخص شد متهمان از سارقان سابقه دار منزل و اماکن در سطح استان تهران بودند.

وی افزود: در ادامه تلاشهای پلیس، مالخر اموال مسروقه سارقان که دارای گاراژ ضایعاتی در شهرک فردوسیه بود، نیز دستگیر و در بازجوئی پلیس به خرید اموال مسروقه به دفعات از سارقان اقرار کرد و با راهنمایی سارقان دستگیر شده، محل های سرقت مورد شناسایی قرار گرفت.

کشف انبار بزرگ لوازم اداری قاچاق در غرب استان تهران

جانشین فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران از شناسائی وکشف انبار بزرگ قطعات لوازم اداری قاچاق در شهرستان شهریار خبر داد و اظهار داشت: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر دپوی کالاهای قاچاق در یک انباری واقع در شهرستان شهریار، موضوع در دستور کار ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سرهنگ گلزاری گفت: با انجام تحقیقات اولیه، ماموران انتظامی موفق به شناسائی محل دپوی لوازم اداری شده و با هماهنگی مقام قضائی با ورود ماموران انتظامی انبار بزرگی از لوازم اداری قاچاق در باغی در شهرستان شهریار کشف شد که انبار مذکور متعلق به فردی بنام ” ولی ” بود و در بازرسی پلیس از انبار مقادیر زیادی لوازم اداری خارجی با برچسب کشورهای خارجی کشف شد.

کاهش 36 درصدی انواع تصادفات در رباط کریم

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم غرب استان تهران با اشاره به عملکرد 9 ماه نخست سالجاری در خصوص اقدامات و فعالیت های پلیس راهور اظهار داشت: در مدت 9 ماه نخست سالجاری شاهد کاهش 68 درصد تصادفات خسارتی، 24 درصد تصادفات جرحی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بوده ایم که این مهم با تلاش و زحمات شبانه روزی کارکنان پلیس راهنمایی و رانندگی این شهرستان محقق شده است.

سرهنگ ابراهیم حسن آبادی ادامه داد: در این راستا، 3 هزار و 362 خودرو و موتورسیکلت متخلف توقیف شد و 109 هزار و 618 مورد اعمال قانون در سطح این شهرستان صورت گرفت تا در راستای کاهش تصادفات و جرایم رانندگی شاهد نتایج خوبی برای امنیت جانی و مالی همه شهروندان گرامی باشیم.

دستگیری 2سارق سارق کیف قاپ و گردنبند قاپ با کشف 31 فقره سرقت در غرب استان تهران

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت کیف قاپی و گردنبند قاپی در شهرستان اسلامشهر موضوع به صورت ویژه در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت که با توجه به حساسیت موضوع، مراتب طی شرحی به پلیس پیشگیری نیز ابلاغ شد و مناطقی که احتمال حضور سارقان متصور می شد تحت کنترل واحدهای نامحسوس پلیس آگاهی استان و سایر یگانها قرار گرفت.

سرهنگ خدادادی اظهار داشت: در ادامه با تلاش ماموران پلیس آگاهی استان، مشخصات ظاهری و تصاویر فرضی سارقان با راهنمائی مالباختگان از طریق چهره نگاری ترسیم شد و جهت شناسایی و دستگیری در اختیار واحدهای گشتی گذاشته شد که سرانجام با تلاش ماموران انتظامی دو سارق کیف قاپ ساکن شهرستانهای بهارستان و سلامشهر دستگیر شدند و پرونده متشکله به همراه سارقان جهت انجام تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی استان ارسال شد.

وی گفت: با وصول پرونده به پلیس آگاهی استان و بررسی سوابق موجود، شیوه و شگرد سارقان، نحوه سرقت ها در سالجاری و سنوات گذشته مورد بررسی قرار گرفت وسارقان در بازجوئیهای پلیس و مواجهه حضوری با شکات، به 31 فقره کیف قاپی و گردنبند قاپی با موتورسیکلت در سطح شهرستانهای غرب استان تهران بویژه اسلامشهر و بهارستان اعتراف کردند.