اخبار اقدامات نیروی انتظامی غرب استان تهران
اخبار اقدامات نیروی انتظامی غرب استان تهران
شهریاریها - رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی غرب استان تهران گفت: بر اساس گزارش های به دست آمده از دو کارگاه غیرمجاز تولید زولبیا و بامیه در شهرستان شهریار، ماموران و بازرسان انتظامی پس از بررسی میدانی، اقدام به پلمب این ۲ کارگاه کردند.

به گزارش شهریاریها  به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ” حسین معصوم زاده ” با اعلام این خبر، اظهار داشت: با بدست آوردن اخبار و اطلاعاتی مبنی بر تولید زولبیا و بامیه غیرمجاز و غیربهداشتی در شهرستان شهریار، بلافاصله تیمی از اداره نظارت بر اماکن عمومی بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی پس از هماهنگی با مقام قضائی به همراه کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهریار به محل موردنظر اعزام شده و در بررسی از کارگاه مشاهده کردند که کارگاه محل تولید زولبیا و بامیه غیر بهداشتی است.

سرهنگ معصوم زاده اعلام کرد: ماموران در بازرسی از کارگاه ۸۴۴ کیلو گرم زولبیا و بامیه غیر بهداشتی، ۳۰۰کیلوگرم شیرینی خشک غیربهداشتی، ۱۶۰ کیلوگرم مربای مخصوص شیرینی، ۳۶۰ کیلوگرم شکر، ۹۷۰ کیلوگرم روغن جامد، ۴۳۶۰ کیلوگرم آرد قاچاق، ۳۱۲۰ عدد تخم مرغ، ۱۷۵۰ کیلوگرم نشاسته، ۳۶۰ کیلوگرم ماست و ۶۰۰ لیتر روغن سوخته، کشف شد.

 

دستگیری سارق محتویات خودرو با ۱۰ فقره سرقت در “شهریار”
سرهنگ “پیمان فتاحی” فرمانده انتظامی شهرستان شهریار گفت: در پی وقوع سرقت های داخل خودرو در شهریار، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی گفت: ماموران کلانتری ۱۱ مرکزی با گشت زنی های شبانه روزی، انجام تحقیقات میدانی از مناطق وقوع جرم و کنترل و رصد سارقان سابقه دار موفق به شناسایی یکی از متهمان سابقه دار شدند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران حین گشت زنی، فردی با مشخصات مورد نظر که در حال پرسه زدن در اطراف خودروهای پارک شده بود را مشاهده و در اقدامی غافلگیرانه متهم را دستگیر و جهت تحقیقات تکمیلی به کلانتری منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی های ماموران انتظامی به جرم خود مبنی بر ۱۰ فقره سرقت داخل خودرو در مناطقی از شهریار اعتراف کرد.

این مقام انتظامی در پایان با توصیه به شهروندان، گفت: در جهت پیشگیری از سرقت به توصیه و هشدارهای پلیسی توجه داشته و در صورت اطلاع از هر گونه سرقت و یا تردد افراد مشکوک و ناشناس مراتب را سریعاً با شماره تلفن فوریت های پلیسی۱۱۰ اعلام کنند.

 پلمب ۲۴ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت شئونات ماه مبارک رمضان در قدس 
سرهنگ فلاحی  اظهار داشت: به دلیل قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان و علیرغم ابلاغ دستورالعمل های مختص این ماه به اصناف اما متاسفانه مشاهده گردید برخی واحد های صنفی مانند: رستوران ها، کافی شاپ و فست فوت بدون در نظر گرفتن حرمت این ماه نسبت به سرو غذا و گاها عرضه قلیان اقدام می نمایند ، از این رو ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان قدس نسبت به  بازدید از ۵۰ واحد صنفی مرتبط اقدام که با هماهنگی های قانونی و اخذ مجوز قضایی تعداد ۲۴ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت دستورالعمل های ماه مبارک رمضان پلمب شدند.

وی افزود: رعایت دستورالعمل های ابلاغی از سوی تمامی اصناف مورد تاکید مسئولان و رده های انتظامی بوده و قطعا معدود نفراتی که  بخواهند صرفا در جهت  منافع مالی خود در این ماه حرمت شکنی نمایند با برخورد سخت پلیس مواجه خواهند شد.

دستگیری سارق موتورسیکلت با ۴۰ فقره سرقت در بهارستان 
سرهنگ “محمدرضا علیزاده” ، اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در بهارستان، اکیپ های ویژه ای از ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی، رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از چندین روز کار اطلاعاتی و با استفاده از شگردهای خاص پلیسی سرنخ هایی از سارق حرفه ای این سرقت ها به دست آورده و با شناسایی مخفیگاه متهم طی هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه شناسایی و دستگیر شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در بازجویی های فنی انجام شده به ۴۰ فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان بهارستان اعتراف کرد.

سرهنگ علیزاده در پایان با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد، خاطرنشان کرد: شهروندان نیز با رعایت نکات ضروری پیشگیری از سرقت، کلیه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند تا توسط ماموران مورد بررسی قرار گیرد.