پ
  • شناسه : 11989
  • 31 تیر 1396 - 5:29
  • 318 بازدید

احیاء امر به معروف و انتقال ارزش های معنوی به جوانان برای ما ارزشمند است

احیاء امر به معروف و انتقال ارزش های معنوی به جوانان برای ما ارزشمند است
احیاء امر به معروف و انتقال ارزش های معنوی به جوانان برای ما ارزشمند است

شهریاریها : سرهنگ یامینی گفت، حفظ ارزش و جایگاه عفاف و حجاب که در طول تاریخ این سرزمین برای آن خون ها داده ایم اهمیت بسیار زیادی دارد و نمیتوانیم از کنار این مساله به سادگی گذر کنیم. به گزارش خبرگزاری برنا، نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شهریار به مناسبت آغاز هفته […]

شهریاریها : سرهنگ یامینی گفت، حفظ ارزش و جایگاه عفاف و حجاب که در طول تاریخ این سرزمین برای آن خون ها داده ایم اهمیت بسیار زیادی دارد و نمیتوانیم از کنار این مساله به سادگی گذر کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا، نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شهریار به مناسبت آغاز هفته عفاف و حجاب برگزار شد.

سرهنگ یامینی فرمانده  ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شهریار در این نشست که با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار کرد: بیست و یکم تیرماه سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب به عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است. روزی که دژخیمان رضاخان مردم معترض به کشف حجاب را درمسجد گوهرشاد به خاک و خون کشید.

وی در ادامه گفت: برای ما گرامیداشت و حفظ ارزش و جایگاه عفاف و حجاب که در طول تاریخ این سرزمین برای آن خون ها داده ایم اهمیت بسیار زیادی دارد و نمیتوانیم از کنار این مساله به سادگی گذر کنیم.

یامینی همچنین عنوان کرد: حفظ و گرامیداشت عفاف و حجاب از جنبه دیگری نیز امروزه اهمیت بسیار بالایی را یافته است و آن، حجمه ی عظیم و بی سابقه ی دشمنان غربی جمهوری اسلامی به فرهنگ و ریشه های اعتقادی مردم ما و خصوصا جوانان است.

وی ادامه داد: با توجه به هجمه فرهنگی دشمن بر خیل عظیم مردم میهن اسلامی و خصوصا جوانان، برنامه های زیادی در راس کار است تا مقابله و ایستادگی به این شبیخون فرهنگی (به تعبیر مقام معظم رهبری) صورت پذیرد و مخاطب جوان مهمترین نسل مورد خطاب ما در برنامه های هفته عفاف و حجاب است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شهریار خبر داد: ده ها برنامه و نشست فرهنگی مختلف برای هفته عفاف و حجاب در شهرستان شهریار توسط این ناحیه برنامه ریزی شده اس که مهمترین برنامه در بین آنها، تجمع بزرگ مردمی صیانت از حریم خانواده است که با حضور جمیع خانواده ها و مسئوان شهرسان شهریار، همزمان با سراسر کشور روز چهارشنبه همین هفته برگزار خواهد شد.

سرهنگ یامینی در پایان خاطر نشان کرد: کسی که بهای سنگینی برای حفظ فرهنگ و ارزش های خود داده است، تا پای جان برای حفظ ان خواهد ایستاد و انتقال این ارزش ها به نسل جدید جامعه و جوانان نیز در راس این امر معروف قرار دارد و جوانان این میهن برای ما ارزش بسیار زیادی دارند.

برچسب ها

نمره قبولی هیئت فوتبال شهریار در استعداد یابی ۶۷۰ فوتبالیست 28 اسفند 1402

نمره قبولی هیئت فوتبال شهریار در استعداد یابی ۶۷۰ فوتبالیست

شهریاریها - هیئت فوتبال شهرستان شهریار در برگزاری مسابقات فوتبال لیگ پایه و پیشکسوتان نمره قبولی گرفت.

از تشکیل استان غربی تهران چه خبر؟ 28 اسفند 1402

از تشکیل استان غربی تهران چه خبر؟

فرماندار شهرستان شهریار با تأکید بر تأمین زیرساخت‌ها پیش از تشکیل استان تهران غربی گفت: مسئله استان غربی تهران توسط استانداری در حال پیگیری است.

مرکز خدمات جامع سلامت نصیرآباد افتتاح شد 17 اسفند 1402

مرکز خدمات جامع سلامت نصیرآباد افتتاح شد

شهریاریها - مرکز خدمات جامع سلامت نصیر آباد باغستان در شهرستان شهریار با حضور مسئولان شهری به بهره برداری رسید.

توضیح حقوقی :

  • با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری «شهریاریها» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

دیدگاه بسته شده است.