احمد عبدالوند: شهریار دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی در حوزه ورزش است
احمد عبدالوند: شهریار دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی در حوزه ورزش است

شهریاریها : رئیس اداره ورزش و جوانان با بیان اینکه شهریار دارای قهرمانان ورزشی بسیاری است، افزود: شهریار دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی در حوزه ورزش است. به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار، احمد عبد‌الوند افزود: ورزش نشاط و سلامتی را به همراه دارد، لذا برای این که بتوانیم بسیاری از آسیب‌ها […]

1216_635429716322040960_sشهریاریها : رئیس اداره ورزش و جوانان با بیان اینکه شهریار دارای قهرمانان ورزشی بسیاری است، افزود: شهریار دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی در حوزه ورزش است.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار، احمد عبد‌الوند افزود: ورزش نشاط و سلامتی را به همراه دارد، لذا برای این که بتوانیم بسیاری از آسیب‌ها را از جوانان دور کنیم لازم است تا فرهنگ ورزش کردن را بیش از گذشته در بین آنان نهادینه سازیم.

در این راستا باید با ارائه خدمات و امکانات بیشتر در پرورش این استعدادها تلاش دو چندانی داشته باشیم.

وی ادامه داد: در شهریار به جهت مهاجری پذیری و میزان افزایش جمعیت سالیانه بیش از 7% فرصت مناسبی ایجاد می شود تا بتوانیم از پتانسیل های این جمعیت در جهت افزایش سطح حرفه ای ورزش استفاده کنیم که این مهم هم اینک، یکی از رئوس برنامه های این اداره بوده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار در خاتمه افزود: جوانان شهریاری در تمام عرصه های ورزشی سرآمد هستند و این نیازمند توجهات بیشتر از سوی مسئولان است و این را باید گفت که در شهرستان شهریار وفاقی که میان مسئولان شهری هست، موجب شده که ورزشکاران با دلگرمی بیشتری به ورزش و تندرستی خود اهمیت بدهند.