احداث ۵ بیمارستان در شهرستانهای شهریار، قدس و ملارد
احداث ۵ بیمارستان در شهرستانهای شهریار، قدس و ملارد

شهریاریها : نماینده مردم شهرستانهای شهریار، قدس و ملارد در مجلس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برخی معضلات و مشکلات حوزه انتخابیه نظیر مترو، امکانات درمانی، امنیتی، آب کشاورزی و…. عنوان کرد.  با توجه به کمبود بسیار محسوس مراکز درمانی در سه شهرستان حوزه انتتخابیه به طوریکه شهرستانهای قدس و ملارد فاقد […]

گروسیشهریاریها : نماینده مردم شهرستانهای شهریار، قدس و ملارد در مجلس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برخی معضلات و مشکلات حوزه انتخابیه نظیر مترو، امکانات درمانی، امنیتی، آب کشاورزی و…. عنوان کرد.

 با توجه به کمبود بسیار محسوس مراکز درمانی در سه شهرستان حوزه انتتخابیه به طوریکه شهرستانهای قدس و ملارد فاقد بیمارستان بوده و شهریار نیز دو بیمارستان فعال دارد، نیاز به احداث مراکز درمانی بسیار پررنگ و شدید بود لذا به عنوان یکی از مهمترین اقدامات در دستور کار قرار گرفت.

حسین گروسی با اشاره به طلسم ۲۰ ساله بیمارستان ۳۳۰ تختخوابی شهریار ادامه داد: در این راستا دو بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی برای قدس و ملارد مصوب و در بودجه امسال ۳۰ میلیارد برای هرکدام لحاظ شد مابقی نیز توسط وزارت بهداشت و درمان تخصیص داده می شود، در مورد بیمارستان شهریار نیز که از سال ۷۲ کلنگ خورد، ۵۰ میلیارد ریال در نظر گرفتیم و امسال عملیات اجرایی از سر گرفته شد.

این مسئول در زمینه اولویتهای خود باری مدت زمان باقیمانده از مجلس نهم گفت: حوزه سلامت یکی از مهمترین مباحث قابل پیگیری است که در این راستا نیز به جز سه بیمارستان در حال احداث، دو بیمارستان دیگر نیز در دست اقدام است، اولویت دوم بحث امنیت است که تلاش داریم با کمک دستگاه های ذیربط گامهایی اساسی در ارتقای سطح امنیت برداشته برچسب ناامنی را بطور کلی از شهرستانهای شهریار و ملارد برداریم.

به کلنگ زنی های بی برنامه اعتقادی نداریم

گروسی اشتغال را یکی از مهمترین دغدغه های کنونی برشمرد و اضافه کرد: تصویب شهرکای صنعتی برای بکارگیری قشر جوان و تحصیلکرده یکی از مباحثی است که بطور جدی پیگیری می شود، در بحث مترو نیز مصوباتی از هیات وزیران اخذ شده و مطالعات از سوی وزارت راه و شهرسازی در حال انجام است.

این نماینده مجلس در پاسخ به سوالی در زمینه تعویق کلنگ زنی بزرگترین شهرک صنعتی استان در شهریار افزود: به کلنگ زنیهای بی برنامه اعتقادی نداریم چراکه بهترین نمونه این اقدامات همان بیمارستان شهریار است که ۲۰ سال پیش کلنگ خورد اما نیمه کاره و بلاتکلیف رها شد لذا برای شهرک صنعتی نیز اعلام کردیم ابتدا تمام کارها و پیگیریها انجام شده و سپس کلنگ احداث بر زمین بخورد که امیدواریم عملیات اجرایی تا پایان سال آغاز شود.