اجرای نسخه آزمایشی سامانه ثبت نام الکترونیکی دانش‌آموزان در شهرستان‌های استان تهران
اجرای نسخه آزمایشی سامانه ثبت نام الکترونیکی دانش‌آموزان در شهرستان‌های استان تهران
تهران- نسخه آزمایشی سامانه ثبت نام الکترونیکی دانش آموزان، در مناطق آموزشی شهر ری و شهریار شهرستانهای استان تهران اجرا شد و طی جلسات مشترک با حضور نمایندگان مدیران مدارس، نمایندگان وزارت آموزش و پرورش ، استان و برنامه نویسان این طرح نقاط ضعف و قوت، شناسایی و بررسی شد.

به گزارش شهریاریها به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، یوسف بهارلو با بیان این خبر گفت:  شیوع ویروس کرونا و در پی آن نیاز مبرم به ارائه خدمات مختلف الکترونیکی در جهت کاهش تجمعات و همچنین توسعه دولت الکترونیک، موجب تسریع اجرای ثبت نام الکترونیکی دانش آموزان شد.

وی افزود: براین اساس نسخه آزمایشی این سامانه، در مناطق آموزشی شهر ری و شهریار شهرستانهای استان تهران اجرا شد و طی جلسات مشترک با حضور نمایندگان مدیران مدارس، نمایندگان وزارت آموزش و پرورش ، استان و برنامه نویسان این طرح نقاط ضعف و قوت، شناسایی و بررسی گردید.

بهارلو با اشاره به برخی مشکلات ارائه شده توسط مدیران که از مجریان اصلی طرح هستند بر ضرورت تعامل بیشتر و همچنین نظرسنجی از اولیاء در جهت اصلاح و تسهیل فرایند اجرای این طرح تأکید کرد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: ثبت نام دانش آموزان در پایه های میانی توسط مدرسه انجام خواهد شد و اولیاء دانش آموزان ورودی مقاطع تحصیلی و یا تمایل به جابجایی مدرسه، بعد از اعلام نتایج امتحانات (اول خرداد) می توانند با مراجعه به سامانه “pada.medu.ir” نسبت به ثبت نام دانش آموز خود اقدام نمایند.

بهارلو تصریح کرد: با توجه به اجرای آزمایشی این طرح، کلیپ های آموزشی ویژه اولیاء، مدیران و کادر اجرایی مدارس در رسانه های عمومی و مجازی (شاد) ارسال خواهد شد.