اجرای مراسم شبیه خوانی در فاز سه اندیشه شهرستان شهریار
اجرای مراسم شبیه خوانی در فاز سه اندیشه شهرستان شهریار
شهریاریها - همزمان با فرا رسیدن دهه اول ماه محرم گروه تعزیه خوانی فتح خیبر بمدت ده شب به اجرای شبیه خوانی در فاز سه اندیشه شهرستان شهریار پرداختند .

به گزارش شهریاریها به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهریار ، به مناسبت  فرارسیدن ماه محرم و شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع)، مراسم تعزیه خوانی توسط گروه فتح خیبر به سرپرستی قوام الدین قاسمی در بلوار آزادی، چهار راه شورا برگزار می گردد.

نادر نیک خواه  رئیس اداره ضمن بیان این خبر افزود: آیین تعزیه خوانی یکی از مراسماتی است که به صورت زنده برگزار و باعث تداعی واقعه عاشورا در ذهن مخاطبانش می شود و علاوه بر این به ترویج فرهنگ عاشورایی کمک شایانی می نماید  که دارای اثرات تربیتی مناسبی درکوکان و نوجوانان می باشد.

گفتنی است؛ نقش­ خوانان این گروه شبیه خوانی عبارتند از:  استاد قوام الدین قاسمی، بهنام عراقی، سیدجواد جودی، سیدمهدی، زرین کفش، عیدی و دهقان می باشند.

شایان ذکر است؛  مراسم فوق با همکاری و هماهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری و شورای اسلامی شهر اندیشه برگزار می شود و دوستداران اهل بیت و هنرهای آئینی می توانند از ساعت بیست و یک شاهد اجرای این نمایش باشند.