اجرای طرح هادی در اکثر روستاهای شهرستان رباط‌کریم
اجرای طرح هادی در اکثر روستاهای شهرستان رباط‌کریم

شهریاریها : بیژن سلیمان‌پور ظهر امروز در بازدید میدانی از روستاهای وهن‌آباد در شهرستان رباط‌کریم اظهار داشت: ارائه خدمات به روستاییان و رفع مشکلات آنان باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد. وی ادامه داد: با ارائه خدمات بیشتر به روستاها و کاهش مشکلات می‌توانیم از روند مهاجرت‌ها نیز جلوگیری کرده و به سمت تولید مطلوب محصولات […]

رباطشهریاریها : بیژن سلیمان‌پور ظهر امروز در بازدید میدانی از روستاهای وهن‌آباد در شهرستان رباط‌کریم اظهار داشت: ارائه خدمات به روستاییان و رفع مشکلات آنان باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: با ارائه خدمات بیشتر به روستاها و کاهش مشکلات می‌توانیم از روند مهاجرت‌ها نیز جلوگیری کرده و به سمت تولید مطلوب محصولات در روستاها نیز پیش برویم.

فرماندار رباط‌کریم با بیان اینکه این شهرستان دارای 17 روستا است، افزود: با تدابیر اندیشیده‌ شده در اکثر روستاهای این شهرستان طرح هادی اجرایی شده است.

سلیمان‌پور گفت: توسعه خدمات درمانی، ایجاد مراکز فرهنگی،‌ آموزشی و .. از مهمترین مطالبات روستاییان است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: روستاهای این شهرستان دارای استعدادهای بسیار زیادی است که با تدابیر و تمهیدات لازم باید این روستاها را به سمت توسعه و پیشرفت سوق داد.

فرماندار رباط‌کریم هدف از بازدید روستاها را بررسی مشکلات روستاییان و دیدارهای چهره به چهره عنوان کرد.

این مسئول ادامه داد: طی دو سال گذشته بیشترین اعتبارات از سوی فرمانداری به روستاها اختصاص داده شده که این مهم زمینه‌های تحول در بسیاری از روستاهای این شهرستان را فراهم کرده است.