اجرای طرح حمایت معیشتی از۵۰۰خانوارباغستان/فاز دوم درحال بررسی است
اجرای طرح حمایت معیشتی از۵۰۰خانوارباغستان/فاز دوم درحال بررسی است
شهردار باغستان از بهره مندی ۵٠٠ خانوار کم درآمد در گام نخست طرح حمایت معیشتی شهرداری باغستان خبر داد و گفت: اجرای فاز دوم این طرح در حال بررسی است.

به گزارش شهریاریها ،محسن رنجبر از بهره مندی ۵٠٠ خانوار کم درآمد در گام نخست طرح حمایت معیشتی شهرداری باغستان خبر داد و اظهار داشت: برای مبارزه و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، بیشتر کسب و کارها تعطیل شدند.

رنجبر عنوان داشت: بدیهی است اقشار کم درآمد جامعه از این تعطیلات آسیب بیشتری خواهند دید لذا با همکاری و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر باغستان، مقرر شد خانواده‌های کم درآمد و آسیب پذیر شناسایی شوند تا در طرح معیشتی مورد حمایت مجموعه مدیریت شهری قرار گیرند.

وی ادامه داد: پس از شناسایی خانواده‌های کم درآمد و آسیب پذیر، جهت تسهیل در تأمین معاش مورد نیاز ایشان، تعداد پانصد بن (دو میلیون و پانصد هزار ریالی) خرید رایگان تهیه و تحویل آنها شد.

شهردار باغستان با بیان اینکه فاز دوم این طرح در جهت حمایت معیشتی از خانواده‌های آسیب پذیر در دست بررسی است، افزود: نشست‌هایی را با اعضای شورای اسلامی شهر باغستان در خصوص مبارزه با شیوع ویروس کرونا و حمایت از شهروندان در مواجهه با این ویروس داشته‌ایم و در صدد هستیم فاز دوم طرح حمایت معیشتی را بزودی برنامه ریزی و اجرا کنیم.

شهردار باغستان ضمن تقدیر از فرماندار شهرستان شهریار و سایر مجموعه‌های دست‌اندرکار تاکید کرد: حضور مجموعه نیروهای جهادی و مردمی در این راستا ستودنی است چرا که یکی از شاخصه‌های موفقیت کشور عزیزمان در مواجهه با بحران‌ها؛ همین حضور یکپارچه مردم و همدلی و همدردی آنها در گذر از موانع است.