اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهر اندیشه
اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهر اندیشه

شهریاریها :فرمانده انتظامی شهریار از جمع آوری ۳۲ معتاد پرخطر و توقیف پنج دستگاه خودروی متخلف در جریان اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهر اندیشه این شهرستان خبر داد.  سرهنگ محمدرضا مطیعی اظهار داشت: تامین امنیت شهروندان به عنوان یکی از وظابف اصلی نیروی انتظامی هموراه از اولویتهای اصلی پلیس یوده است و در […]

انتظامیشهریاریها :فرمانده انتظامی شهریار از جمع آوری ۳۲ معتاد پرخطر و توقیف پنج دستگاه خودروی متخلف در جریان اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهر اندیشه این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ محمدرضا مطیعی اظهار داشت: تامین امنیت شهروندان به عنوان یکی از وظابف اصلی نیروی انتظامی هموراه از اولویتهای اصلی پلیس یوده است و در این راستا نیروی انتظامی شهریار نیز با همکاری و تعامل بسیار مطلوب ستاد فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان، تاکنون در چندین مرحله، طرح ارتقای امینت اجتماعی را در شهرهای مختلف شهرستان به اجرا درآورده است.

این مسئول عنوان کرد: در همین راستا و به منظور افزایش احساس امنیت در میان شهروندان، همچنین پیشگیری از سرقتهای احتمالی و جلوگیری از شرارت اراذل و اوباش، ماموران انتظامی با تشکیل چندین تیم تخصصی و انتظامی، پس از شناسایی مناطق آلوده و جرم خیز، طرح را با تمام توان در شهر اندیشه به مرحله اجرا در آوردند.

وی ادامه داد: حضور محسوس پلیس در پارکها و تفرجگاهها در راستای برخورد با مزاحمان و افراد بد پوشش، جمع آوری ۳۲ معتاد ولگرد و پرخطر از جمله دستاوردهای اجرای این طرح در سطح شهر اندیشه بود.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار در ادامه از توقیف ۵ دستگاه خودروی متخلف در شهر اندیشه خبر داد . گقت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با متخلفان و معتادان ولگرد، به صورت دوره ای در شهرهای مختلف شهرستان اجرا خواهد شد.

سرهنگ مطیعی گفت: امید می رود با استمرار این طرح، کامهای مثبتی در زمینه حلوگیری از شرارت اراذل و اوباش و مزاحمین نوامیس، سرقت، تردد حمع آوری معتادان ولگرد از سطح شهر، جلوگیری از خرید و فروش و توزیع مواد مخدر و به طور کلی ارتقای امنیت و رضایتمندی شهروندان برداشته شود.

این مقام انتظامی در ادامه با اشاره به تاثیر روانی اجرای این طرح ها بر میزان رضایتمندی مردمی، بیان کرد: پلیس حافظ امنیت مردم است و باید با اطلاع رسانی مناسب و افزایش آگاهی شهروندان از خدمات نیروی انتظامی، زمینه همکاری هرجه بیشتر مردم با این دستگاه را فراهم آورد.