اجرای بیمارستان های شهریار ملارد و قدس پیشرفت ۸۰ درصدی دارد
اجرای بیمارستان های شهریار ملارد و قدس پیشرفت ۸۰ درصدی دارد

شهریاریها :نماینده مردم شهرستان های شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای بیمارستان های شهریار، ملارد و قدس پیشرفت ۸۰ درصدی دارد.  محمد محمودی شاه نشین پیش از ظهر پنج شنبه در جشن بزرگ «ریحانه» که به مناسبت روز دختر در سالن «خلیج فارس» شهر وحیدیه برگزار شد، طی سخنانی گفت: در […]

شهریاریها :نماینده مردم شهرستان های شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای بیمارستان های شهریار، ملارد و قدس پیشرفت ۸۰ درصدی دارد.

 محمد محمودی شاه نشین پیش از ظهر پنج شنبه در جشن بزرگ «ریحانه» که به مناسبت روز دختر در سالن «خلیج فارس» شهر وحیدیه برگزار شد، طی سخنانی گفت: در ۲۷ ماه گذشته قریب به یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در شهرستان های شهریار، قدس و ملارد از محل ارزش افزوده هزینه شده است.

نماینده مردم شهرستان های شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه هایی که از محل ارزش افزوده اجرایی شده و یا در حال اجرا است، بیشتر در حوزه های آموزشی، بهداشتی، ورزشی و… بوده و تلاش کرده ایم که این خدمات به صورت عادلانه در سه شهرستان با اولویت مناطق کم برخوردار انجام شود.

وی ادامه داد: در ۳ شهرستان ۳ پروژه بیمارستانی داریم که در ۲ سال گذشته پیشرفت از ۱۰ درصدی به بیش از ۸۰ درصد رسیده است و امیدواریم با راه اندازی این مراکز خدماتی درمانی بخش عمده ای از مشکلات مرتفع شود.

محمودی شاه نشین اضافه کرد: مطالعات طرح قطار شهری به اتمام رسیده و مسیرها و وظایف مشخص شده و در حال حاضر از فاز مطالعاتی در وضعیت اجرایی شدن فرار گرفته است.

وی گفت: به شهروندان شهر وحیدیه نیز خبر خوشی دازیم که بخش جوقین در آینده نزدیک راه اندازی می شود.