اجرای برنامه‌های فرهنگی در شهریار با هدف ترویج فرهنگ شهادت
اجرای برنامه‌های فرهنگی در شهریار با هدف ترویج فرهنگ شهادت

شهریاریها :  جمشید فرجی در شهریار اظهار داشت: طی بیش از 34 سال که از عمر با برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد، به دستاوردهای بزرگی دست یافته‌ایم که جهانیان را مجبور به تعظیم در برابر ملت ایران کرده است. وی تصریح کرد: در این مدت جوانان بسیاری در مبارزات انقلابی و سپس 8 سال دفاع مقدس […]

faraji-1شهریاریها :  جمشید فرجی در شهریار اظهار داشت: طی بیش از 34 سال که از عمر با برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد، به دستاوردهای بزرگی دست یافته‌ایم که جهانیان را مجبور به تعظیم در برابر ملت ایران کرده است.

وی تصریح کرد: در این مدت جوانان بسیاری در مبارزات انقلابی و سپس 8 سال دفاع مقدس جان خود را تقدیم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کردند که ثمره این ایثار و فداکاری، آرامش، امنیت و سربلندی امروز است.

*هیچ زمانی نباید از یاد شهدا و امام شهدان غافل شویم

این عضو شورای شهر شهریار با تاکید بر اینکه دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب نمی‌خواهند ملت ایران در راه تحقق آرمان‌های خود موفق باشند، گفت: به همین دلیل توطئه‌های بسیاری را علیه ایران اسلامی انجام داده‌اند که یکی از بزرگ‌ترین جنایات آنها جنگ تحمیلی بود.

فرجی افزود: دشمنان ایران اسلامی تصور می‌کردند که با لشگرکشی به ایران می‌توانند، انقلاب اسلامی را سرنگون کنند، اما با ایثار و فداکاری جوانان کشورمان و هدایت‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به این هدف شوم نرسیدند.

وی تاکید کرد: امروز نیز اگر می‌خواهیم در جهان مستقل، آزاد و سربلند باشیم، باید همان راه شهدا را طی کرده و حتی یک لحظه از یاد و خاطره آنها غافل نشویم.

*نصب تصاویر و زندگی نامه شهدا در معابر اصل شهریار

فرجی افزود: ما باید هر لحظه با یاد شهدا و امام شهیدان زندگی کنیم و در همین راستا شهرداری شهریار طرح‌های فرهنگی متنوعی را با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دستور کار خود دارد.

عضو شورای شهر شهریار ادامه داد: یکی از این طرح‌ها نصب تصاویر و زندگی‌نامه‌های شهدا در خیابان‌ها، میادین و معابر اصلی شهریار است که بخشی از این کار طی هفته گذشته صورت گرفته است.

وی در پایان گفت: برای اجرای این طرح از حفظ آثار دفاع مقدس استان و همچنین شهرستان شهریار کمک خواستیم و طی تفاهمی که صورت گرفته است، تصاویر و زندگی‌نامه این عزیزان در اختیار شهرداری قرار گرفته و طی هفته‌های آیند و تا پیش از پایان سال این تصاویر به همراه زندگی‌نامه شهدا در سطح شهر نصب خواهد شد.