اجرای اصلاح شبکه آبرسانی در شهر امیریه شهرستان شهریار
اجرای اصلاح شبکه آبرسانی در شهر امیریه شهرستان شهریار
شهریار- مدیر امور آب و فاضلاب شهریار از اصلاح شبکه و لوله گذاری جدید در شهر امیریه شهریار طی سال جاری خبر داد.

به گزارش شهریاریها ،محسن احمدی با اعلام این خبر اظهار داشت: همواره بازسازی و نوسازی شبکه های توزیع آبرسانی بدلیل بالا بودن قدمت، افزایش شکستگی ها، خسارت و هدر رفت آب … جزء اصلی فعالیت های مجموعه بوده است، زیرا شبکه های توزیع آب شهری در شهرها و مناطق تحت پوشش آبفای شهریار بدلیل افزایش جمعیت، حجم ساخت و ساز و توسعه شهری  پاسخگوی نیاز تقاضای مصرف شهروندان نمی باشد. لذا همه ساله یکی از مهمترین طرح های شرکت، اصلاح شبکه های آبرسانی فرسوده بوده و تلاش شده اجرایی شود.

اوگفت: به اطلاع  شهروندان محترم می رساند، در شرایط امروز اقتصادی تامین پیمانکار اجرایی، تجهیزات اجرای طرح های آبرسانی به سختی در حال انجام بوده ولی مجموعه آبفا برای ارائه خدمات مطلوب و شایسته به مردم شریف از سختی ها و مشکلات کاری دریغ نمی کند و طرح های آبرسانی علیرغم مشکلات فراوان در حال انجام است .

احمدی افزود: در همین راستا شهر امیریه که یکی از مناطق  پرجمعیت در حال توسعه شهری است، بازسازی و اصلاح شبکه توزیع آبرسانی آن همواره در کانون توجه بوده و طبق برنامه انجام می شود.  بطوریکه طی سال جاری حدود یک کیلومتر  شبکه و تعداد 100 رشته انشعاب در اقطار2/1-4/3 و یک اینچ اصلاح انجام شده است .

محسن احمدی در خصوص کاهش بارندگی ها طی سال جاری بیان داشت: با توجه به شرایط بارشها طی پاییز و زمستان سال جاری که کاهش قابل ملاحظه ای داشته و در صورت تداوم کاهش بارندگی ها بویژه در فصل بهار، قطعا چاهها تنها و اصلی ترین منبع تامین آب شرب شهروندان شهرستان شهریار را با مشکلاتی چون افت سطح آب و کاهش میزان تولید مواجه می کند.