اتمام انتصاب فرمانداران در استان تهران/۱۴ بخشدار جابه جا شده است
اتمام انتصاب فرمانداران در استان تهران/۱۴ بخشدار جابه جا شده است
ری- استاندار تهران با اشاره به اینکه انتصاب فرمانداران در استان به اتمام رسیده گفت: تاکنون ۱۴ بخشدار جابه جا شده و ادامه تغییرات بر عهده فرمانداران است.

به گزارش شهریاریها ، محسن منصوری عصر پنجشنبه در اولین نشست فرمانداران و بخشداران استان تهران که در شهرری و در جوار آستان مقدس حضرت عبدالعظیم برگزار شد اظهار داشت: هدف از برگزاری این نشست پیگیری مصوبات شورای اداری استان، تبادل نظر و همفکری در خصوص اجرایی و محقق شدن شعار سال و تثبیت هر چه سریع‌تر ساختارهای دولت در استان تهران است.

وی با بیان اینکه در بحث فرمانداری‌ها کار انتصاب فرمانداران به اتمام رسیده است، افزود: در استان تهران تاکنون حدود ۱۴ بخشدار جابجا شده اند.

استاندار تهران در خصوص نقل و انتقالات در حوزه بخشداران نیز گفت: سایر جابجایی بخشداران در اختیار فرمانداران است که باید در این زمینه تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.

منصوری اظهار داشت: در مورد تحقق شعار سال شاید سنگین‌ترین تکلیف بر عهده فرمانداران و بخشداران باشد و دهیاری‌های استان تهران بزرگ و وسیع هستند و جمعیت برخی از روستاهای این استان از جمعیت بعضی شهرها و حتی شهرستان‌های کشور بیشتر است.

وی بیان داشت: در مورد تحقق شعار سال شاید سنگین‌ترین تکلیف بر عهده فرمانداران و بخشداران باشد، شعار تولید با ۲ مؤلفه کارآفرینی حداکثری و دانش بنیانی است که فرمانداران و بخشداران باید به طور جدی آنها را دنبال کنند و در این زمینه قصور و یا کوتاهی نداشته باشند.