ابطال انتخابات در برخی مناطق تهران ربطی به نحوه برگزاری نداشت
ابطال انتخابات در برخی مناطق تهران ربطی به نحوه برگزاری نداشت
اسلامشهر- رئیس ستاد انتخابات استان تهران با تاکید بر اینکه وعده بی طرفی مجریان انتخابات در استان تهران به خوبی محقق شد، گفت: ابطال انتخابات در برخی شهرهای استان ربطی به نحوه برگزاری نداشت.

به گزارش شهریاریها ،شکرالله حسن بیگی عصر دوشنبه در مراسم تجلیل از اعضای هیأت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان اسلامشهر اظهار داشت: با همدلی که میان دست اندر کاران برگزاری انتخابات در این شهرستان وجود داشت دغدغه‌ای نسبت به نحوه برگزاری انتخابات در اسلامشهر نداشتیم.

وی با بیان اینکه ۲۰۰ هزار نفر در قالب هیأت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی در برگزاری انتخابات ۲۸ خردادماه در سطح استان تهران مشارکت داشتند و انتخابات خردادماه ۱۴۰۰ با مدیریت مناسب و تجارب خوب فرماندار اسلامشهر به خوبی برگزار شد گفت: یکی از وعده‌های ما پیش از برگزاری انتخابات بی طرفی مجریان بود که به خوبی به این وعده عمل کردیم.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه انتخابات در سطح استان در کمال صحت و سلامت برگزار شد، افزود: ابطال انتخابات در برخی شهرها به دلیل خرید و فروش رأی که بیرون از شعب اخذ رأی اتفاق افتاده بود انجام شد که ربطی به نحوه برگزاری انتخابات در داخل شعب اخذ رأی نداشت و افرادی نیز در این زمینه دستگیر شدند.

حسن بیگی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا بر سختی‌های برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ افزوده بود گفت: با توجه به اهمیت سلامتی مردم تاکید فراوانی شد تا دستورالعمل‌های بهداشتی در تمامی شعب اجرا شود و فرمانداران نیز در این زمینه تلاش مضاعفی داشتند.