آیین تجلیل از آزادگان شهرستان شهریار برگزار شد
آیین تجلیل از آزادگان شهرستان شهریار برگزار شد

شهریاریها : مراسم تجلیل از آزادگان شهرستان شهریار همزمان با سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی با حضور مسئولان برگزار شد. شامگاه دوشنبه حجت الاسلام کریم شائق امام جمعه وحیدیه شهریار در مراسم تجلیل از آزادگان این شهرستان که با حضور جمعی از مسئولان ادارات این منطقه و در محل فرمانداری شهریار برگزارشد، ضمن گرامیداشت […]

شهریاریهاشهریاریها : مراسم تجلیل از آزادگان شهرستان شهریار همزمان با سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی با حضور مسئولان برگزار شد.

شامگاه دوشنبه حجت الاسلام کریم شائق امام جمعه وحیدیه شهریار در مراسم تجلیل از آزادگان این شهرستان که با حضور جمعی از مسئولان ادارات این منطقه و در محل فرمانداری شهریار برگزارشد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آزادگان جنگ تحمیلی، اظهار داشت: آزادگان نظام جمهوری اسلامی ایران در هشت سال جنگ تحمیلی نماد عزت و ایستادگی این مرز و بوم بودند.

وی افزود:آتش افروزان و مستکبران عالم در مقابل مقاومت اسرای ایرانی تسلیم شدند و مجاهدان نظام جمهوری اسلامی ایران در کمپ های حزب بعث نیز با دشمن مبارزه می کردند.

شائق عنوان کرد: این روحیه مقاومت از عشق و دلدادگی به امام راحل و ارزش های اسلامی ریشه داشت و امروز نیز فرزندان نظام جمهوری اسلامی ایران با دلدادگی به رهبر معظم انقلاب اسلامی، این روحیه را ادامه می دهند.

آزادگان از عناصر افتخار آفرین تاریخ نظام هستند

سعید ناجی فرماندار شهرستان شهریار اظهار داشت: کشورهای مختلف جهان افتخاراتی دارندکه آن را ثبت و ضبط می کنند و به آن می بالند و در نظام جمهوری اسلامی ایران نیز این آزادگان و اسرای جنگ تحمیلی هستند که از عناصر افتخار آفرین تاریخ انقلاب و نظام به شمار می روند.

وی افزود: اقتدار و دستاوردهای امروز میهن اسلامی با تکیه بر رشادت ها و دلاورمردی های آزادگان حاصل شد، هر آنچه در این کشور وجود دارد، متعلق به مردم است و در میان طیف های مردمی؛ این آزادگان و ایثارگران هستند که از چهره های برجسته و قابل توجه نظام و جامعه به شمار می روند.

ناجی گفت: آزادگان از تجربیات و ایده های سازنده ای برخوردارند که با بهره گیری ازآن می توان به موفقیت های هر چه بیشتری دست یافت.

فرماندار شهریار عنوان کرد: نباید هیچگونه فاصله ای بین مدیران دستگاه های اجرایی با آزادگان بیفتد و اگر چنین دیدارهایی محدود است، ناشی از مشغله های کاری مسئولان است اما کشور و مردم خود را مدیون ایثار آزادگان می داند و هیچگاه مجاهدت های آنان را فراموش نخواهند کرد.

گفتنی است در پایان این مراسم برخی از آزادگان به بیان خاطرات تلخ دوران اسارت خود پرداخته و از تعدادی آزادگان با اهدا لوح و هدایایی تجلیل به عمل آمد.