آیفون ۶ محبوب‌ترین دستگاه موبایلی برای سازمان‌ها شناخته شد
آیفون ۶ محبوب‌ترین دستگاه موبایلی برای سازمان‌ها شناخته شد

گروه فناوری شهریاریها به نقل از همکاران سیستم- شرکت اپل ادعا می‌کند که در فصل نخست سال ۲۰۱۵ میلادی ۷۲ درصد دستگاه‌های موبایلی جدید که در حوزه سازمانی فعال شدند، آیفون ۶ بوده است.به گزارش وبسایت theinquirer، این رقم از ۷۳ درصدی که برای فصل چهارم سال ۲۰۱۴ میلادی گزارش شد اندکی کمتر و از […]

I-phone-6گروه فناوری شهریاریها به نقل از همکاران سیستم- شرکت اپل ادعا می‌کند که در فصل نخست سال ۲۰۱۵ میلادی ۷۲ درصد دستگاه‌های موبایلی جدید که در حوزه سازمانی فعال شدند، آیفون ۶ بوده است.به گزارش وبسایت theinquirer، این رقم از ۷۳ درصدی که برای فصل چهارم سال ۲۰۱۴ میلادی گزارش شد اندکی کمتر و از ۶۹ درصد مربوط به سهم iOS در دستگاه‌های موبایلی سازمانی مربوط به نوامبر گذشته بیشتر است. اطلاعات مذکور را مرکز Good Technology فعال در حوزه مدیریت دستگاه‌های موبایلی سازمانی منتشر کرد.
موفقیت اپل پس از عرضه نسل جدید گوشی‌های هوشمند می‌تواند تاییدی بر این مسئله باشد. تحلیل‌گران هفته گذشته اعلام کردند یک‌سوم کاربران اندرویدی در اروپا طی فصل نخست سال جاری میلادی سراغ سیستم‌عامل iOS رفته‌اند.
بر اساس این آمار جدید، گوشی هوشمند آیفون ۶ طی سه ماه قبل از پایان مارس ۲۰۱۵ محبوب‌ترین دستگاه موبایلی سازمانی بوده است.
مرکز Good Technology در آمارهای خود توضیح داد که طی سه ماه مذکور آیفون ۶ حدود ۸۵ درصد از بازار مربوط به مدل‌های جدید گوشی هوشمند اپل را به خود اختصاص داد و مدل بزرگتر آن یعنی ۶ Plus توانست ۱۵ درصد بازار را در اختیار بگیرد.
گوشی هوشمند Galaxy S۵ سامسونگ هم توانست به عنوان محبوب‌ترین دستگاه اندرویدی برای سازمان‌ها خود را معرفی کند. در مجموع گفته شد سیستم‌عامل اندروید گوگل ۲۶ درصد از بازار دستگاه‌های موبایلی را در اختیار دارد.