آیت‌الله نوری همدانی وارد شهرستان اسلامشهر شد
آیت‌الله نوری همدانی وارد شهرستان اسلامشهر شد

شهریاریها : آیت‌الله نوری همدانی، دقایقی قبل با استقبال گرم ائمه جمعه، مسئولان ارگان‌ها و نهادها و اقشار مختلف مردم وارد شهرستان اسلامشهر شد. آیت‌الله نوری همدانی، پس از برگزاری مراسم استقبال به آستانه مطهر امامزاده عقیل (ع) و گلزار شهدای شهرستان اسلامشهر، عزیمت کرده و ضمن ادای احترام به مقام والای شهدا، مرقد مطهر این […]

13921001000558_PhotoAشهریاریها : آیت‌الله نوری همدانی، دقایقی قبل با استقبال گرم ائمه جمعه، مسئولان ارگان‌ها و نهادها و اقشار مختلف مردم وارد شهرستان اسلامشهر شد.

آیت‌الله نوری همدانی، پس از برگزاری مراسم استقبال به آستانه مطهر امامزاده عقیل (ع) و گلزار شهدای شهرستان اسلامشهر، عزیمت کرده و ضمن ادای احترام به مقام والای شهدا، مرقد مطهر این امامزاده عظیم‌الشان را زیارت و 2 رکعت نماز اقامه نمودند.

این مرجع گرانقدر جهان تشیع، در جمع عظیم مردم اسلامشهر، که در آستان امامزاده عقیل (ع) حتی بدون اطلاع قبلی حاضر شده بودند، طی سخنان کوتاهی اظهار داشت: سفر به شهرستان اسلامشهر، توفیقی است که در اجابت دعوت ائمه جمعه و جماعت شهرستان، فرماندهان نظامی و انتظامی، به دیدار مردم ولایتمدار اسلامشهر، نائل شوم.

آیت‌الله نوری همدانی افزود: وجود تعداد 898 شهید، 2208 جانباز و 229 نفر آزاده سرافراز در شهرستان اسلامشهر، نشان از ولایتمداری، تعهد و تدین مردم این منطقه دارد که گامی ارزنده برای انقلاب اسلامی برداشته‌اند.

وی بیان داشت: همه مردم ایران در عرصه انقلاب، ایثار و فداکاری، شهادت و ولایتمداری همواره گام‌هایی را برداشته و در این مسیر حرکت کرده‌اند که امروز نظام ولایی بسیار قدرتمند با مردمی آگاه و ولایتمدار، پشتوانه نظام بوده و با این فکر در انتظار ظهور حضرت قائم (عج) به سر می‌برند.

این مرجع عالیقدر در میان بدرقه مردم اسلامشهر، آستان امامزاده عقیل (ع) را به محل بیت امام جمعه این شهرستان ترک کرد تا پس از استراحت و انجام دیدارهای خصوصی با برخی مقامات و مسئولان شهرستان، صبح فردا در برنامه‌های پیش‌بینی شده حاضر شده و سخنرانی کند.

قابل ذکر است، در سفر یک روزه آیت‌الله نوری همدانی به شهرستان اسلامشهر، فردا صبح ایشان در جمع روحانیون، علما و طلاب شهرستان اسلامشهر و شهرستان‌های همجوار در محل مسجد امام حسین (ع) سخنرانی خواهند کرد.

عصر فردا نیز در جمع اقشار مختلف مردم و مسئولان شهرستان پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء، ضمن سخنرانی در مراسم جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) شرکت خواهند کرد.