آموزش و پرورش استان تهران همکاری خوبی با هیأت ژیمناستیک ندارد
آموزش و پرورش استان تهران همکاری خوبی با هیأت ژیمناستیک ندارد

شهریاریها :روح‌الله وین در تشریح زیرساخت‌های در دست این هیأت، با تأکید بر اینکه سه سالن اختصاصی ژیمناستیک داریم، اظهار کرد: یک سالن اختصاصی در ورزشگاه حیدریان و یک سالن هم در ورزشگاه شیرودی داریم که با یک سالن ژیمناستیک دیگر در مجموع مورد استفاده ورزشکاران تهرانی قرار می‌گیرد. وین با تأکید بر اینکه آموزش […]

شهریاریها :روح‌الله وین در تشریح زیرساخت‌های در دست این هیأت، با تأکید بر اینکه سه سالن اختصاصی ژیمناستیک داریم، اظهار کرد: یک سالن اختصاصی در ورزشگاه حیدریان و یک سالن هم در ورزشگاه شیرودی داریم که با یک سالن ژیمناستیک دیگر در مجموع مورد استفاده ورزشکاران تهرانی قرار می‌گیرد.

وین با تأکید بر اینکه آموزش و پرورش استان تهران همکاری خوبی با هیأت ژیمناستیک ندارد، اضافه کرد: شهرداری‌ها نیز در استان تهران تعامل خوبی با ما ندارند و از این بابت گلایه‌مند هستیم.

وی با اشاره به اینکه توجه ویژه‌ای به استعدادیابی در استان تهران داریم، تصریح کرد: برنامه سطح‌بندی نونهالان را در دستور اجرا داریم و فعالیت‌های سطوح دو و سه با ساختار قوی‌تری برگزار می‌شود.

رئیس هیأت ژیمناستیک استان تهران با بیان اینکه مسابقات فصلی ویژه نوجوانان و جوانان ژیمناستیک‌کار استان هر سه ماه یک‌بار برگزار می‌شود، اضافه کرد: استان تهران در این رده‌های سنی پایه مقام‌های کشوری را از آن خود کرده است.

وین با تأکید بر اینکه تهران در رقابت‌های لیگ باشگاهی ژیمناستیک کشور مقام اول را دارد، تصریح کرد: تهران بر جایگاه اول ژیمناستیک کشور تکیه زده است.

وی با اشاره به اینکه نگاه ویژه‌ای به ورزش بانوان داریم، اضافه کرد: بانوان ژیمناستیک‌کار تهرانی در مسابقات مختلف مقام‌های خوب کشوری را به دست آورده‌ و رنکینگ اول را کسب کرده‌اند.

رئیس هیأت ژیمناستیک استان تهران با بیان اینکه هدف ما تصاحب ۶ سهمیه تیم ملی ژیمناستیک جوانان است، اظهار کرد: در تمام رده‌های سنی این مهم را هدف گرفته‌ایم.