آمار فوت کرونایی در ۷۲ ساعت گذشته در رباط کریم به صفر رسید
آمار فوت کرونایی در ۷۲ ساعت گذشته در رباط کریم به صفر رسید
رباط کریم- فرماندار رباط کریم از بعه صفر رسیدن آمار فوتی کرونایی طی ۷۲ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شهریاریها ، نظام ملکشاهی عصر سه شنبه در نوزدهمین جلسه قرارگاه عملیاتی طرح حاج قاسم سلیمانی و شانزدهمین جلسه ستاد اجرای طرح حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: آمار فوتی در شهرستان در ۷۲ ساعت گذشته صفر بوده و ۹۰ درصد کاهش مراجعه و بستری از زمان آغاز اجرایی شدن طرح را داشتیم که از درصد مذکور، ۱۰ درصد آن مربوط به شهرستان‌های هم جوار و مسافران بین راهی هستند.

ملکشاهی افزود: با کمک تمامی مسئولان شهرستان به همراه خیرین و سمن‌ها توانستیم گام خوبی را برای کاهش و به صفر رساندن کرونایی های شهرستان برداریم.

فرماندار رباط کریم با بیان اینکه خیرین و سمن‌ها مبلغ ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در راستای اجرای طرح رزمایش کمک مومنانه همکاری داشته اند گفت: در این راستا مبلغ ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در اجرای طرح رزمایش مصروف تهیه اقلام حمایتی و بسته‌های معیشتی شده است.

وی افزود: مابقی مصروف تهیه تجهیزات بهداشتی و آموزشی در بین ۲۵ هزار جامعه هدف شناسایی شده است و همچنین دو هزار و ۵۰۰ نفر نیز در اجرای این طرح شناسایی شده و در خانه ایزوله هستند که خدمات بهداشتی درمانی دریافت می‌کنند.

ملکشاهی عنوان داشت: امیدواریم با همکاری‌های صمیمانه و بسیار خوب مردم و مسئولین بیش از پیش در رقم زدن و حفظ این موفقیت تلاش کنیم.