آمادگی 30 مؤسسه در شهریار برای برگزاری برنامه‌های ماه رمضان
آمادگی 30 مؤسسه در شهریار برای برگزاری برنامه‌های ماه رمضان

حجت‌الاسلام حسینعلی رضازاده بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های ماه مبارک رمضان در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهریار اظهار داشت: 30 مؤسسه و خانه قرآنی، آماده برگزاری برنامه‌های ماه رمضان در شهرستان شهریار هستند. وی بر لزوم ارتقای فرهنگ غنی قرآنی در جامعه تأکید کرد و گفت: محور برنامه‌ها و فعالیت‌های این مؤسسات […]

13940123000761_PhotoA

حجت‌الاسلام حسینعلی رضازاده بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های ماه مبارک رمضان در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهریار اظهار داشت: 30 مؤسسه و خانه قرآنی، آماده برگزاری برنامه‌های ماه رمضان در شهرستان شهریار هستند.

وی بر لزوم ارتقای فرهنگ غنی قرآنی در جامعه تأکید کرد و گفت: محور برنامه‌ها و فعالیت‌های این مؤسسات و خانه‌های قرآنی در ماه مبارک رمضان ترویج معارف اصیل قرآنی و برگزاری محافل و مجالس انس با قرآن خواهد بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهریار با بیان اینکه ایام ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن است، ادامه داد: مؤسسات و خانه‌های قرآنی پایگاه آموزش و ترویج معارف قرآنی هستند و اقشار مختلف مردم برای شناخت و آشنایی هرچه بیشتر با قرآن به این مراکز مراجعه می‌کنند.

وی با بیان اینکه بالغ بر 30 مؤسسه و خانه قرآنی در سطح شهرستان‌های شهریار و ملارد در حوزه فعالیت‌های مرتبط با قرآن فعالیت می‌کنند، متذکر شد: امیدواریم با هماهنگی‌های صورت گرفته توسط اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهریار با مسئولان مؤسسات و خانه‌های قرآنی، در ایام ماه مبارک رمضان برنامه‌های متنوعی در رابطه با ترویج معارف قرآنی در سطح شهرستان‌های شهریار و ملارد را شاهد باشیم.