آماده‌سازی 20 ایستگاه فعال ورزش صبحگاهی و آمادگی جسمانی در شهریار
آماده‌سازی 20 ایستگاه فعال ورزش صبحگاهی و آمادگی جسمانی در شهریار

شهریاریها : فردین هزارخانی با اشاره به لزوم توسعه ورزش همگانی در سطح کشور اظهار کرد: 20 ایستگاه فعال ورزش صبحگاهی و آمادگی جسمانی برای فعالیت عموم ورزشکاران شهرستان شهریار در فصل تابستان آماده‌سازی شده است. وی با اشاره به حضور مربیان مختلف برای آموزش ورزشکاران بیان کرد: بیش از 40 مربی نیز به صورت […]

13940416000446_PhotoA

شهریاریها : فردین هزارخانی با اشاره به لزوم توسعه ورزش همگانی در سطح کشور اظهار کرد: 20 ایستگاه فعال ورزش صبحگاهی و آمادگی جسمانی برای فعالیت عموم ورزشکاران شهرستان شهریار در فصل تابستان آماده‌سازی شده است.

وی با اشاره به حضور مربیان مختلف برای آموزش ورزشکاران بیان کرد: بیش از 40 مربی نیز به صورت روزانه کار آموزش و نرمش ورزشکاران حاضر در ایستگاه‌های صبحگاهی و آمادگی جسمانی را برعهده خواهند داشت.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان شهریار با اشاره به راه‌اندازی ایستگاه ورزش مختص ورزش بانوان خاطرنشان کرد: 10 ایستگاه بانوان و 10 ایستگاه آقایان در ورزش صبحگاهی و آمادگی جسمانی نیز در سطح شهرستان شهریار راه‌اندازی خواهد شد.

هزارخانی با اشاره به اینکه بانوان فعالیت چشمگیرتری نسبت به آقایان در ورزش صبحگاهی دارند، گفت: استقبال چشمگیر بانوان در ورزش صبحگاهی باعث شده تا بسترهای مناسبی را برای حضور آنها در ورزش فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته به صورت روزانه حدود 2 هزار نفر ورزشکار در ایستگاه‌های صبحگاهی و آمادگی جسمانی سطح شهرستان فعالیت داشتند، گفت: پیش‌بینی می‌شود این رقم در سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش داشته باشد.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان شهریار برگزاری همایش‌های بزرگ پیاده‌روی را از دیگر برنامه‌های مهم این هیئت ورزشی در سال جاری برشمرد و افزود: در حال رایزنی با مسئولان شهرستان‌ برای تامین هدایای لازم برای برگزاری همایش‌های پیاده‌روی در سطح شهرستان شهریار هستیم.

وی با اشاره به تلاش هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان شهریار برای راه‌اندازی ورزش عصرگاهی اظهار کرد: همچنین به دنبال آن هستیم تا ورزش عصرگاهی را نیز راه‌اندازی کنیم و در نخستین اقدام با توجه به گرم شدن هوا در ایام ماه مبارک رمضان ورزش عصرگاهی برای علاقه‌مندان به ورزش شکل خواهد گرفت.

هزارخانی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌‌تر‌ین برنامه‌‌های هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان شهریار در سال جاری آموزش ورزش همگانی است، گفت: در این زمینه تلاش خواهیم کرد تا دیگر دغدغه‌ای برای گسترش ورزش همگانی در سطح شهرستان شهریار نداشته باشیم.

رئیس هیئت همگانی شهرستان شهریار با بیان اینکه تاکید مقام معظم رهبری بر لزوم توجه جدی به ورزش همگانی نشان از اهمیت این مسئله در حوزه سلامت و نشاط جامعه دارد، تصریح کرد: تمامی اقشار مردم در هر سن و جنسیت مخاطب ورزش همگانی هستند.

وی با اشاره به تفاوت‌های ورزش همگانی با دیگر رشته‌های ورزشی اظهار کرد: بحث ورزش همگانی کاملا متفاوت با ورزش قهرمانی است.

هزارخانی با اشاره به اینکه ورزشکاران شهرستان شهریار، دارای ظرفیت‌های خوبی در عرصه ورزش همگانی هستند، افزود: تلاش و همدلی بیشتر کل مجموعه ورزش، زمینه پیشرفت و توسعه ورزش‌های همگانی را فراهم خواهد کرد.

رئیس هیئت همگانی شهرستان شهریار در پایان با اشاره به اهمیت ورزش همگانی متذکر شد: یکی از اساسی‌ترین نیازهای هر شهر زنده و پویا، ورزش به شکل عمومی و همگانی بوده و بسترسازی برای انجام این ورزش از اهمیت بالایی برخوردار است، چراکه ورزش همگانی، لازمه قهرمان‌پروری و پرداختن به ورزش قهرمانی است.