آغاز پروژه احداث خط توزیع آب شرب در شهرستان ملارد
آغاز پروژه احداث خط توزیع آب شرب در شهرستان ملارد

شهریاریها : مدیر آبفای ملارد از آغاز پروژه توزیع آب شرب به طول شش کیلومتر در شرق سرآسیاب خبر داد. محمدرضا شمسایی‌فر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در این پروژه که فاز اول آن به طول دو هزار متر آغاز شده، از مخزن 10 هزار متر مکعبی شهرک طلایی شروع و تا ابتدای […]

آبفاشهریاریها : مدیر آبفای ملارد از آغاز پروژه توزیع آب شرب به طول شش کیلومتر در شرق سرآسیاب خبر داد.

محمدرضا شمسایی‌فر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در این پروژه که فاز اول آن به طول دو هزار متر آغاز شده، از مخزن 10 هزار متر مکعبی شهرک طلایی شروع و تا ابتدای بلوار نیایش به اتمام می‌رسد و در فاز بعدی، تا سه راه اندیشه ادامه خواهد یافت.

وی افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر 36 میلیارد ریال در حال انجام و لوله‌های به کار گرفته شده از نوع  500  و چدن داکتیل است.

شمسایی فر عنوان کرد: شهر ملارد با جمعیتی بالغ بر 400 هزار نفر، دارای 35 هزار اشتراک آب است که آب ‌شرب مورد نیاز با شبکه‌ای به طول 253 کیلومتر بین مشترکین توزیع می‌شود.

وی همچنین درخصوص هدف از اجرای این طرح اعلام کرد: با توجه به افزایش روز افزون جمعیت و به تبع آن، افزایش تقاضا برای آب شرب بهداشتی و نیاز به توسعه به منظور بهبود وضعیت آبرسانی و مقابله با بحران احتمالی پیش رو در فصل تابستان، طی بررسی‌ های کارشناسی و جذب اعتبار این پروژه به مناسبت فرارسیدن ایام مبارک دهه فجر به اتمام  و وارد مدار بهره‌برداری خواهد شد.

مدیر آبفای شهرستان ملارد ابراز امیدواری کرد: اقدامات مدیریت آبفای شهرستان ملارد در راستای رفع مشکلات، مورد رضایت شهروندان ملارد قرار گیرد.