آغاز پرداخت تسهیلات مالی به کشاورزان شهرستان قدس
آغاز پرداخت تسهیلات مالی به کشاورزان شهرستان قدس

شهریاریها :  سید حامد امیرآبادی در شهرستان قدس اظهار داشت: یکی از طرح‌های بسیار خوبی که دولت طی سال‌های اخیر در دستور کار خود قرار داده، مربوط به توسعه کشاورزی است و در این حوزه دستاوردهای خوبی حاصل شده است. وی تصریح کرد: در این مدت حمایت‌های بسیاری از بخش کشاورزی در قالب طرح‌های توسعه‌ای شاهد […]

910703012شهریاریها :  سید حامد امیرآبادی در شهرستان قدس اظهار داشت: یکی از طرح‌های بسیار خوبی که دولت طی سال‌های اخیر در دستور کار خود قرار داده، مربوط به توسعه کشاورزی است و در این حوزه دستاوردهای خوبی حاصل شده است.

وی تصریح کرد: در این مدت حمایت‌های بسیاری از بخش کشاورزی در قالب طرح‌های توسعه‌ای شاهد بودیم که در صورت تداوم اجرای طرح‌ها و همکاری دستگاه‌های مختلف، بخش مهمی از اهداف کلان کشور در این حوزه به ویژه خودکفایی در تولید محصولات کشاورزی و دامداری محقق خواهد شد.

رئیس اداره جهادکشاورزی قدس در پاسخ به این پرسش که طرح‌های حمایتی از کشاورزان این شهرستان به کجا انجامید؟ گفت: چند طرح را در دستور کار داریم که بخش‌هایی از آن محقق شده و آخرین توافقات لازم برای ارائه تسهیلات مالی خرد به کشاورزان با هماهنگی نهادهای مالی انجام شده است.

امیرآبادی افزود: اجرای این طرح طی روزهای آینده آغاز شده و به زودی شرایط آن نیز به کشاورزان اعلام خواهد شد تا بتوانند با استفاده از این تسهیلات مالی بخشی از نیاز خود را به نقدینگی برآورده کنند.

*توسعه کشاورزی بخش مهمی از توسعه اقتصادی است

وی با اشاره به نامگذاری سال‌جاری توسط رهبری معظم انقلاب اسلامی تحت عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: برای تحقق این هدف مهم باید برنامه‌ریزی جدی در بخش کشاورزی داشته باشیم و خوشبختانه طرح‌های دولت در این حوزه مشخص و معلوم است.

امیرآبادی در پایان با تاکید بر اینکه توسعه کشاورزی بخش مهمی از اهداف توسعه اقتصادی را محقق می‌کند، گفت: همه باید تلاش کنیم تا طرح‌های نیمه تمام فعلی در کمترین زمان و با بودجه مناسب به سرانجام برسد تا شاهد توسعه کشاورزی و به تبع آن توسعه اقتصادی در کشور باشیم.