آغاز وقفه در بارش ها از امروز تا چهارشنبه در استان تهران
آغاز وقفه در بارش ها از امروز تا چهارشنبه در استان تهران
تهران- مدیرکل هواشناسی استان تهران از آغاز وقفه چند روزه در بارش ها از امروز جمعه یکم تا چهارشنبه ششم اسفندماه در استان خبر داد.

به گزارش شهریاریها ، مجتبی جلالی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت جوی و بارش‌ها در استان تهران اظهار داشت: برای استان تهران یک آرامش در بارش‌ها تا روز چهارشنبه ششم اسفندماه پیش بینی می‌شود و طبق همین الگو یک وقفه چندروزه بارشی را از امروز تا چهارشنبه در استان تهران خواهیم داشت.

جلالی از ادامه وزش باد شدید از امروز در برخی نقاط استان تهران نیز خبر داد و افزود: موج بارشی دیگری که هنوز مسیر اصلیِ فعالیتِ آن مشخص نشده، احتمالاً پنجشنبه هفتم اسفند به تهران نفوذ خواهد کرد.

وی در خصوص وضعیت هوای تهران، برای امروز جمعه یکم اسفند ماه نیز گفت: آسمان پایتخت برای امروز صاف، گاهی با وزش باد شدید همراه خواهد بود و حداکثر دما ۱۰ درجه سانتی گراد و حداقل دما ۲ درجه سانتی گراد پیش بینی شده است.

مدیر کل هواشناسی استان تهران در خصوص مجموع بارش ۲۴ ساعت گذشته شهرهای استان‌های تهران تا ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز جمعه گفت: میزان بارش‌ها در دماوند ۸.۷ میلی متر، آبعلی ۸ میلی متر، شهریار ۴.۴ میلی متر، فیروزکوه ۲.۹ میلی متر، چیتگر ۲ ٰمیلی متر، لواسان ۱.۸ میلی متر، شمیران ۱.۲ میلی متر، تهران-ژئوفیزیک ۱.۲ میلی متر، فرودگاه امام ۱ میلی متر و ورامین یک میلی متر بوده است.