آغاز طرح عملیات ظفر با رویکرد استقرار و امنیت در غرب استان تهران
آغاز طرح عملیات ظفر با رویکرد استقرار و امنیت در غرب استان تهران
شهریاریها - فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: طرح ظفر در ۶ شهرستان غرب استان تهران از امروز فعالیت خود را آغار کرده و به صورت مستمر تداوم خواهد داشت.

به گزارش شهریاریها ،سردار کیوان ظهیری روز شنبه دراولین روز شروع به کار ادارات از آغاز طرح اقتدار عملیات ظفر پلیس غرب استان تهران خبر داد و اظهار داشت: طرح عملیات ظفر با رویکرد استقرار و استمرار امنیت در شهرستانهای غرب استان تهران در سال ۱۴۰۲ اجرا می شود.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران خاطرنشان کرد: هدف این طرح مقابله با مخلان امنیت جمع آوری ارازل، سارقان، و کسانی که به امنیت مردم صدمه می زنند بوده و در شهرستانهای غرب استان تهران شهریار، ملارد، قدس، رباط کریم، اسلامشهر، و بهارستان اجرا می شود.

ظهیری افزود: یگان‌های ویژه برای پیشگیری از سرقت و برخورد با مخلان نظم امنیت در ۶ شهرستان غرب استان تهران فعالیت خود را آغاز کردند و برابر تدابیر صورت گرفته مأموریت خود را با تمام توان اجراء می کنند و این مهم به صورت مستمر و هفتگی تداوم خواهد داشت.

آغاز طرح عملیات ظفر با رویکرد استقرار و استمرار امنیت در غرب استان تهران

سردار ظهیری به آماده باش ۱۰۰ درصدی پلیس در ایام تعطیلات نوروز اشاره و یادآوری کرد: طبق دستور فرمانده کل فراجا از تمام ظرفیت های پلیس برای آرامش و امنیت مردم استفاده می کنیم و پلیس با تمام توان، به صورت مستمر و شبانه روزی در صحنه است تا مردم با آسودگی خاطر و آرامش کامل در تعطیلات نوروز ایام خوشی را سپری کنند.