آغاز ششمین اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی سالنی بانوان در شهریار
آغاز ششمین اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی سالنی بانوان در شهریار
شهریاریها - ششمین اردوی آماده سازی تیم ملی ها‌کی سالنی بانوان کشورمان، از ۶لغایت ۱۲ دی ماه به مدت یک هفته در مجموعه ورزشی شباهنگ شهرستان شهریار استان تهران با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

به گزارش شهریاریها به نقل از کمیته ملی المپیک؛ ششمین اردوی آماده سازی تیم ملی  ها‌کی سالنی بانوان کشورمان، از ۶لغایت ۱۲ دی ماه به مدت یک هفته در مجموعه ورزشی شباهنگ شهرستان شهریار استان تهران با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

در این اردو ۲۰ بازیکن زیر نظر سرمربی تیم و کادر فنی تمرینات خود را در زمینه آمادگی جسمانی، تکنیک و تاکتیک و مهارت های فردی انجام خواهند داد.

این اردو به منظور آمادگی تیم بانوان برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا در فروردین ۱۴۰۱ به میزبانی کشور تایلند برگزار  می‌شود.

ششمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان از ۵ دی در مجموعه ورزشی شباهنگ شهریار آغاز شده است.

این اردوی آماده سازی زیر نظر نیلوفر عبدی در حال انجام است و تا ۱۲ دی  به طور خواهد انجامید و ضرورت آن ، آماده سازی تیم ملی هاکی زنان برای مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند است.

دختران هاکی باز ایران فروردین سال ۱۴۰۱ برای حضور در این مسابقات عازم جنوب شرق آسیا می شوند. همچنین اردوی تیم ملی هاکی چمنی بانوان نیز چندی پیش آغاز شده بود.

نفرات حاضر در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان

منیره کیانفر و هما حسینی (کرمان) زهرا قرایی ، نرگس قربانعلی زاده، هانیه تقدیمی و زهرا رشیدیان  (خراسان رضوی) مریم حیدری (تهران) الهام دایی ، مینا باقری و نسترن سنگبردی (گلستان) ساناز بهرامی، زینب احمدی و زهرا زارعی فر (همدان) زیبا یحیوی و نازنین امیدی (گیلان) هانیه یوسفی، فرشته بابازاده و نسیم میرزایی (آذربایجان شرقی) مینا اعتقادی (مازندران)