آغاز به کار سیزدهمین مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهرستان شهریار
آغاز به کار سیزدهمین مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهرستان شهریار
سیزدهمین مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهرستان شهریار در مسجد سلمان فارسی شهر اندیشه افتتاح و آغاز به کار کرد.

به گزارش شهریاریها ،سیزدهمین مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهرستان شهریار با حضور محسنی بندپی استاندار تهران، طاهری فرماندار شهریار، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان و سایر مسؤولان در محل مسجد سلمان فارسی شهر جدید اندیشه افتتاح شد.

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در این مراسم گفت: مراکز تجمیعی واکسیناسیون تحت پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی استان تهران، ۱۵۰ ایستگاه در بیمارستان‌های خصوصی، ۲۰ مرکز توسط شهرداری تهران و ۵ مرکز توسط هلال احمر مشغول امر واکسیناسیون هستند.

وی با اشاره به تزریق دوز اول واکسن برای ۶ میلیون نفر در استان تهران، افزود: نسبت به جمعیت هدف بالای ۱۸ سال، ۵۶ درصد تزریق دوز اول صورت گرفته و ۲ میلیون و ۵۶۰ هزار نفر نیز دوز دوم را دریافت کرده‌اند.

استاندار تهران بیان کرد: برای توسعه مراکز تجمیعی با توجه به ذخیره مناسب واکسن هیچ محدودیتی نداریم و سیزدهمین مرکز در شهرستان شهریار نیز امروز با ظرفیت تزریق روزانه حدود ۵ هزار دوز و به صورت دوشیفته افتتاح شد. محسنی بندپی گفت: تمام تلاش بر این است که به تعهد خود مبنی بر تزریق روزانه ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار دوز در استان تهران برسیم و درخواست ما از تمامی شهروندان این است که این امر را به تاخیر نیندازند.