فیلم «قصیده گاو سفید» ساخته بهتاش صناعی‌ها و مریم مقدم، به تهیه‌کنندگی غلامرضا موسوی از روز بیست و هفتم اکتبر (پنجم آبان ماه) اکران عمومی خود را در کشور فرانسه آغاز خواهد کرد. این فیلم در فرانسه با نام «بخشیدن» (La Pardon ) اکران خواهد شد و شرکت KMBO پخش کننده شناخته شده فرانسوی پخش […]

فیلم «قصیده گاو سفید» ساخته بهتاش صناعی‌ها و مریم مقدم، به تهیه‌کنندگی غلامرضا موسوی از روز بیست و هفتم اکتبر (پنجم آبان ماه) اکران عمومی خود را در کشور فرانسه آغاز خواهد کرد.

این فیلم در فرانسه با نام «بخشیدن» (La Pardon ) اکران خواهد شد و شرکت KMBO پخش کننده شناخته شده فرانسوی پخش این فیلم را بر عهده دارد.

«قصیده گاو سفید» در بیش از صد سینمای فرانسه اکران خود را آغاز خواهد کرد و بعد از دو هفته سینماهای آن به تدریج افزایش خواهد یافت.

هم زمان از پوستر فرانسوی فیلم نیز با نامی جدید رونمایی شده و پخش کننده فرانسوی فیلم دلیل پیشنهاد نام «بخشیدن» برای این فیلم را موضوع و معنای اصلی فیلم که همانا «بخشش» است بیان کرده.

فیلم «قصیده گاو سفید» پیش از این و در نخستین نمایش بین‌المللی خود در بخش مسابقه اصلی هفتاد و یکمین جشنواره فیلم برلین حضور داشت و موفق به دریافت جایزه تماشاگران از این جشنواره شد. این فیلم همچنین موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم از سی و چهارمین جشنواره درنو هیمات‌فیلم اتریش و تقدیرنامه ویژه هیئت داوران هفدهمین جشنواره فیلم زوریخ سوئیس شده و در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر کاندید دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن و بهترین فیلمنامه برای مقدم و صناعی‌ها شده است.
فیلم «قصیده گاو سفید» تاکنون در جشنواره‌های معتبر دیگری چون ترایبکا، کارلووی واری، ادینبورو، ملبورن، بوسان، هلسینکی، کالیگاری و …حضور داشته است.