آسیب شناسی شبکه های اجتماعی در شهریار دنبال می شود
آسیب شناسی شبکه های اجتماعی در شهریار دنبال می شود

شهریاریها : رئیس آموزش و پرورش شهرستان شهریار گفت: آسیب شناسی شبکه های اجتماعی در شهریار دنبال می شود. علی ذبیحی رئیس آموزش و پرورش شهرستان شهریار در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به لزوم اجرای طرح های مشاوره آسیب شناختی در این منطقه اظهار داشت: شهرستان شهریار به دلیل تنوع و کثرت بافت جمعیتی […]

ذشهریاریها : رئیس آموزش و پرورش شهرستان شهریار گفت: آسیب شناسی شبکه های اجتماعی در شهریار دنبال می شود.

علی ذبیحی رئیس آموزش و پرورش شهرستان شهریار در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به لزوم اجرای طرح های مشاوره آسیب شناختی در این منطقه اظهار داشت: شهرستان شهریار به دلیل تنوع و کثرت بافت جمعیتی موجود با آسیب های متعددی روبرو است به همین خاطر تهدیدهای اجتماعی در این منطقه یکسان و مشترک نیست.

وی افزود:در چنین شرایطی باید پایش اجتماعی دقیقی در شهریار انجام می شد تا بر اساس سنجش، نوع تهدیدها، اطلاع رسانی و مشاوره های اجتماعی تنظیم و طراحی شود.

ذبیحی گفت: مجموعه آموزش و پرورش شهریار با اجرای طرح پایش اجتماعی در نواحی گوناگون این شهرستان به ارزیابی و بررسی نوع آسیب ها و تهدیدهای موجود پرداخت.

وی عنوان کرد:برای تقویت و رشد هرچه بیشتر آگاهی ها با هدف پیشگیری و رفع آسیب های اجتماعی، برنامه های پرورشی و مشاوره ای متناسب با نارسایی های عمده اجتماعی در نقاط گوناگون شهریار تعریف شده است.

رئیس آموزش و پرورش شهریار عنوان کرد: عمده ترین آسیب اجتماعی در شهر اندیشه معطوف به شبکه های اجتماعی است که بر این اساس در سال تحصیلی جدید نهایت تلاش خود را برای آگاه سازی خانواده های ساکن این منطقه درارتباط با تهدیدات شبکه های اجتماعی به کار می گیریم.

ذبیحی یادآور شد: مرکز مشاوره عباس آباد شهریار آمادگی دارد تا در حوزه های متعددآموزشی، پرورشی، مشاوره ای و…مشکلات روان شناختی، اجتماعی و بالینی دانش آموزان را بررسی و برای  رفع و بهبود آن در حد توان و امکانات  موجود اقدامات لازم را عملیاتی کند.