آخرین وضعیت واکسیناسیون در شهریار
آخرین وضعیت واکسیناسیون در شهریار
اخبار شهرستان شهریار - فرماندار شهرستان شهریار از افزایش مراکز تزریق واکسن و تزریق ۶۰ هزار نفر در شهریار خبرداد.

به گزارش شهریاریها ، نوراله طاهری در تشریح روند واکسیناسیون در سطح شهرستان شهریار گفت: در حال حاضر فرآیند تزریق ۶۰ هزار دُز واکسن کرونا در نوبت اول و ۲۰ هزار دُز نوبت دوم برای گروه‌های پرخطر و شهروندان شهرستان شهریار انجام شده است. با توجه به کاهش بازه‌ سنی گروه‌های اعلامی وزرات بهداشت جهت واکسیناسیون، افزایش مراکز تجمعی واکسیناسیون همگانی علیه کووید ۱۹ سطح شهرستان در دستور کار است.

وی افزود: واکسیناسیون فرهنگیان شهرستان شهریار نیز آغاز شده است؛ بی تردید با توجه به جمع‌بندی کارشناسی مبنی بر ضرورت بازگشایی مدارس و حضور دانش‌آموزان با رعایت تمامی دستورالعمل‌ها، واکسیناسیون معلمان گام بزرگی در این مسیر است.

وی ادامه داد: افزایش مراکز واکسیناسیون در سطح شهرستان شهریار در دستور کار قرار گرفته است. با توجه به کاهش تدریجی بازه سنی اعلام شده جهت واکسیناسیون، در ستاد مقابله با کرونا شهرستان و فرمانداری شهریار با محوریت شبکه بهداشت و درمان و همکاری سایر نهادها افزایش مراکز تجمعی واکسیناسیون دنبال خواهد شد.

فرماندار شهریار ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های کادر درمان در فرآیند واکسیناسیون عمومی گفت: خوشبختانه روند واکسیناسیون عمومی در سطح شهرستان با سرعت بیشتری در حال پیشرفت است و از شهروندان محترم خواهشمندیم ضمن پرهیز از عادی‌انگاری، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را به منظور کاهش زنجیره ابتلا به ویروس کرونا به ویژه سویه‌های جدید، مورد توجه قرار دهند.