آبروریزی با انتشار تصاویر خصوصی هم‌کلاسی
آبروریزی با انتشار تصاویر خصوصی هم‌کلاسی

شهریاریها : نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا سرهنگ ستار خسروی رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان اصفهان اعلام کرد: در پی شکایت شهروندی مبنی بر اینکه در یکی از شبکه‌های اجتماعی مجازی صفحه‌ای بنام وی ایجاد و تصاویر خصوصی و خانوادگی او در آن منتشر شده است، موضوع در دستور کار […]

13911116000293_PhotoAشهریاریها : نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا سرهنگ ستار خسروی رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان اصفهان اعلام کرد: در پی شکایت شهروندی مبنی بر اینکه در یکی از شبکه‌های اجتماعی مجازی صفحه‌ای بنام وی ایجاد و تصاویر خصوصی و خانوادگی او در آن منتشر شده است، موضوع در دستور کار کارشناسان ویژه این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ خسروی افزود: با انجام تحقیقات و اقدامات پلیسی صورت گرفته نهایتاً متهم 20 ساله که با همدستی 2 نفر دیگر که از هم کلاسی‌های شاکی بودند، در این رابطه شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: در بازجویی‌های صورت گرفته هر سه متهم به بزه انتسابی اقرار و انگیزه خود را آزار و اذیت شاکی و آبروریزی او عنوان کردند.

سرهنگ خسروی در ادامه با اشاره به اینکه شبکه‌های اجتماعی مجازی قابل اعتماد نیستند، گفت: از به اشتراک گذاری تصاویر خصوصی و خانوادگی در این شبکه‌ها و فضای مجازی که باعث فراهم آمدن مشکلات بعدی می‌شود جداً خودداری کنید.

وی همچنین خاطر نشان کرد: از ذخیره سازی تصاویر خصوصی و خانوادگی بر روی تلفن همراه، لپ تاپ، فلش مموری و سایر تجهیزات قابل حمل پرهیز کنید چرا که این تجهیزات امکان دارد سرقت یا مفقود شوند و ممکن است مورد سوءاستفاده مجرمان قرار گیرد.