آئین معارفه سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهریار
آئین معارفه سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهریار

شهریاریها : مراسم معارفه نادر نیک خواه به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار با حضور مرتضی قاسمی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان تهران و هیئت همراه در جمع کارکنان این اداره برگزار شد. به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار، آئین معارفه سرپرست […]

شهریاریها : مراسم معارفه نادر نیک خواه به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار با حضور مرتضی قاسمی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان تهران و هیئت همراه در جمع کارکنان این اداره برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار، آئین معارفه سرپرست جدید این اداره ازساعت ١١ مورخه بیست ویکم  خرداد ماه در دفتر رئیس اداره باقرائت آیاتی از کلام ا… مجید آغاز شد .

بنا بر همین گزارش،  در این آئین معاون توسعه مدیریت ومنابع اداره کل ضمن تبریک عیدسعید فطر و آرزوی قبولی طاعات همکاران به درگاه احدیت،  شهرستان شهریار را با توجه به موقعیت جمعیتی و جغرافیایی در حوزه فرهنگ حساس و ویژه برشمرد و گفت: در حال حاضر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار از جایگاه درخشان و مناسبی دربین ادارات شهرستانها برخوردار است و با توجه به  حضور پرسنل مجرب این اداره اطمینان دارم با مدیریت آقای نیک خواه  این فعالیت ها دوچندان خواهد شد و اهالی فرهنگ و هنر دوست شهریار  از عملکرد حاصله بهره خواهند برد.

عبدالرضا علی پناه نیز درسخنانی باتشکر از حضور مسئولین اداره کل در شهرستان شهریار ضمن ابراز خرسندی از حسن انتخاب نیک خواه بعنوان رئیس این اداره وآرزوی موفقیت برای وی ، از همکاران نیز  بابت زحمات و تلاششان در ارتقاء فرهنگ وهنر قدردانی نمود .

همچنین نادر نیک خواه، با تشکر از حسن اعتماد احدجاودانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد  استان تهران و مسئولین اداره کل در واگذاری این مسئولیت مهم، از علی پناه به واسطه تلاشهای بی وقفه درحوزه فرهنگ وهنر شهرستان شهریار تشکر نمود.

 در بخش پایانی این نشست، حکم سرپرستی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهریار  از سوی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران به نادر نیکخواه  اعطا گردید.